niedziela, 14 grudnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Brain będzie kreował reklamy dla Plusa na Kartę

    Zobacz również

    Agencja Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową oferty Plus na Kartę i przez najbliższy czas będzie odpowiedzialna za komunikacje tej linii biznesowej. W przetargu na opracowanie platformy komunikacji i obsługi rocznej ATL i BTL linii Plus na Kartę udział wzięło pięć agencji, a kryteriami oceny były:atrakcyjność kreatywna, zauważalność reklam, wyróżnialność na tle konkurencji, kampanijność formatu, dopasowanie do grupy docelowej.

    - Reklama -

    – Prace zaprezentowane przez wszystkie agencje były na bardzo wysokim poziomie i podjęcie decyzji było trudne. – ocenia przetarg Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtel – Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim biorącym udział w przetargu za pracę strategiczną, koncepcyjną oraz przedstawione koncepty kreatywne. Dziękujemy za ogrom pracy włożonej w przygotowanie i prawdziwie doceniamy wysiłek oraz zaangażowanie w nasz przetarg.

    Zwycięzcą postępowania została agencja Brain. Proponowany przez nią koncept ma potencjał stania się silną i wyróżnialną platformą pozwalającą na efektywne dotarcie do masowego odbiorcy, a tym samym pozwoli na realizację celów biznesowych na bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku usług telekomunikacyjnych.

    ŹródłoPlus
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Raport EY: Słabnie korporacyjna walka z ociepleniem klimatu

    Z siódmej edycji badania - EY Global Climate Action Barometer - wynika, że firmy klasyfikowane jako liderzy w zakresie...