wtorek, 5 sierpnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Boom na rowery elektryczne – rośnie nie tylko sprzedaż, ale i potrzeba ubezpieczenia

    Zobacz również

    Coraz więcej Polaków przesiada się na rowery – wygodne, ekologiczne i idealne do codziennych dojazdów. Jak pokazują dane – aż 81 proc. Polaków uważa jazdę na rowerze za idealną formę rekreacji, a ponad 34 proc. korzysta z roweru jako środka transportu do pracy, szkoły czy na uczelnię. Rynek rowerowy ma w najbliższych latach stale rosnąć ze względu na coraz większą popularność rowerów elektrycznych, których udział w rynku sprzedaży rowerów zbliżył się do 25 proc.

    - Reklama -

    PZU odpowiada na ten trend, oferując kompleksową ochronę dla jednośladów, niezależnie od rodzaju napędu – ubezpieczając rowery tradycyjne, jak i elektryczne. Polisa PZU Rowerzysta to realne wsparcie w razie wypadku, kradzieży czy szkód wyrządzonych innym.

    Rower to dziś coś więcej niż środek transportu – to styl życia. W PZU chcemy wspierać tych, którzy wybierają zdrową i nowoczesną mobilność. Dlatego nasza oferta ubezpieczenia rowerowego obejmuje zarówno rowery klasyczne, jak i elektryczne – podkreśla Małgorzata Skibińska, dyrektor zarządzający ds. rozwoju i utrzymania produktów oraz underwritingu w PZU.

    PZU Rowerzysta został zaprojektowany z myślą o realnych potrzebach rowerzystów – zarówno tych rekreacyjnych, jak i codziennych użytkowników miejskich tras. Obejmuje:

    • ochronę w razie nieszczęśliwych wypadków (NNW),
    • pomoc assistance na terenie Polski,
    • możliwość objęcia ochroną dzieci do 7. roku życia przewożonych na rowerze,
    • ubezpieczenie casco roweru (w tym kradzież, zniszczenie, zdarzenia losowe),
    • OC rowerzysty – w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim.


    Wraz z rosnącą popularnością rowerów – zwłaszcza elektrycznych – rośnie również potrzeba odpowiedzialnego podejścia do bezpieczeństwa. Ubezpieczenie roweru to nie tylko ochrona sprzętu, ale przede wszystkim spokój ducha użytkownika. Tylko w 2024 roku w PZU SA i PZU Życie SA zgłoszono aż 34 966 szkód z udziałem rowerów – to dowód na to, że warto być przygotowanym na nieprzewidziane sytuacje.

    PZU, jako lider rynku ubezpieczeniowego, odpowiada na te potrzeby, oferując rozwiązania dopasowane do stylu życia współczesnych rowerzystów.

    W sierpniowej odsłonie kampanii PZU Rowerzysta stawiamy na intensywną promocję oferty w internecie, mediach społecznościowych i w nowym kanale – na rowerach miejskich.


    Oferta specjalna PZU Rowerzysta dostępna jest na infolinii PZU pod numerem 600 600 601 (opłata zgodna z taryfą operatora) oraz u agentów wyłącznych PZU i w oddziałach PZU. Doradcy PZU przekażą zainteresowanym specjalny kod do oferty, który umożliwi szybki i wygodny zakup ubezpieczenia online na stronie ubestrefa.pl .

    ŹródłoPZU
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG CineBeam S – duży ekran w małym formacie

    Firma LG Electronics ogłosiła globalną premierę nowego projektora CineBeam S (model PU615U) – kompaktowego projektora 4K typu Ultra Short...