piątek, 21 listopada, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Black Friday Week na Amazon.pl pomoże zaoszczędzić czas i pieniądze podczas świątecznych zakupów

    Zobacz również

    Planowanie przedświątecznych zakupów to dosyć czasochłonne zajęcie – jak pokazuje najnowsze badanie HarrisX przeprowadzone na zlecenie Amazon, 79 proc. Polaków spędza do dwóch godzin tygodniowo planując swoje świąteczne zakupy. Gdyby mogli odzyskać czas poświęcony na świąteczne zakupy, ponad połowa z nich (56 proc.) odpoczęłaby i zrelaksowała się, a 43 proc. spędziłoby go z rodziną i przyjaciółmi.

    - Reklama -

    Doskonałą okazją do skompletowania swoich list życzeń jest Black Friday Week w sklepie Amazon.pl, który potrwa do 1 grudnia, oferując klientom produkty od polskich i międzynarodowych marek w cenach niższych nawet o 30%. To także okazja do zaplanowania swoich zakupów w sposób przemyślany i bez presji czasu. Klienci Amazon.pl mogą zaoszczędzić na setkach tysięcy ofert na marki takie jak Lego, Stanley, L’Oreal Paris, Rimmel, Garmin, Philips, JBL lub polskie marki, w tym: Trefl, Neonail, Kubota, Krosno, Dafi, Kolorofanki i wielu innych. Klienci Amazon mogą także przeglądać oferty „Dzisiejsze Wielkie Okazje”, zawierające wyselekcjonowane promocje z danego dnia, “Ukochane wybory”, czyli ulubione produkty klientów oraz 100 najpopularniejszych produktów.

    Polacy to wyjątkowo świadomi konsumenci, którzy strategicznie podchodzą do zakupów. 74 proc. z nich czuje dumę, gdy znajdzie przemyślane prezenty bez przepłacania – to nie tylko radość z niższej ceny, ale przede wszystkim poczucie satysfakcji płynące z mądrego wyboru i oznaka, że kontroluje się swój budżet. Dlatego 6 na 10 Polaków strategicznie planuje zakupy wokół specjalnych wydarzeń zakupowych.

    Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów, ponieważ w tym czasie poszukujemy dekoracji, ubrań czy prezentów. Nie bez przyczyny mówi się więc, że panuje wtedy gorączka zakupów, a jak wiadomo wtedy jesteśmy bardziej narażeni na podejmowanie impulsywnych decyzji – mówi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, zarządzająca sklepem Amazon.pl. Dlatego Black Friday Week w sklepie Amazon.pl trwa w tym roku 12 dni, do 1 grudnia włącznie. Dłuższy czas daje naszym klientom możliwość spokojnego przeglądania ofert, porównywania produktów i podejmowania przemyślanych decyzji. Zakupy online w sklepie Amazon.pl to nie tylko wygoda i oszczędności, ale przede wszystkim forma oddania ludziom czasu, który mogą spędzić tak jak chcą i lubią – z bliskimi czy po prostu na odpoczynku. Dlatego inwestujemy w szybką i darmową dostawę w ramach subskrypcji Amazon Prime, intuicyjne narzędzia zakupowe i sztuczną inteligencję, która pomaga klientom szybciej znaleźć to, czego szukają. – dodaje.

    Czas to luksus: co Polacy zrobiliby zamiast zakupów?

    Najnowsze badanie HarrisX dla Amazon pokazuje wyraźnie, że zakupy to stały element życia w okresie przedświątecznym, ale czas wolny to prawdziwy skarb. 79 proc. Polaków spędza do dwóch godzin tygodniowo na planowaniu świątecznych zakupów – to łącznie około ośmiu godzin w miesiącu. Czas, który można wykorzystać znacznie lepiej, ponieważ ponad połowa z nich (56 proc.) chciałaby poświęcić go na odpoczynek i relaks, co czwarty (43 proc.) stawia na więcej czasu z rodziną i przyjaciółmi, a co 3 wykorzystałby ten czas na swoje hobby. To pokazuje, jak ważne jest obecnie oferowanie rozwiązań, także w świecie zakupów online, które pozwalają planować i maksymalnie skracać czas przeznaczony na wybór określonego produktu czy prezentu świątecznego.

    Black Friday oczami Polaków

    Black Friday Week w sklepie Amazon.pl w tym roku potrwa do 1 grudnia. To aż 12 dni wyjątkowych okazji i czas dla klientów na dokonanie przemyślanych zakupów i możliwość spokojnego porównywania ofert. W tym roku aż 31 proc. Polaków planuje przeznaczyć na zakupy podczas Black Friday wyższy budżet niż w ubiegłym roku. A co chcieliby włożyć do swoich koszyków zakupowych? Zdecydowanie najwięcej z nich, ponieważ ponad połowa (52 proc.) chce kupić ubrania, buty lub akcesoria, czyli produkty dzięki którym odświeżą swoją garderobę w sezonie zimowym i świątecznym. 39 proc. chce nabyć produkty kosmetyczne, a 36 proc. stawia na zakup urządzeń elektronicznych, dla siebie lub jako prezent świąteczny.

    Biorąc pod uwagę te preferencje, Amazon.pl zaoferuje w trakcie Black Friday Week setki tysięcy ofert we wszystkich kategoriach:

    Codzienne produkty: Zaoszczędź do 15% na produktach codziennego użytku, od środków do mycia i pielęgnacji twarzy, po pielęgnację ciała i produkty do makijażu od marek takich jak L’Oreal Paris, Rimmel, Maybelline, Kiko Milano.

    Moda: wzbogać swoją zimową garderobę o marki premium, takie jak adidas, Columbia, David Beckham, Mexx i wiele innych.

    Sport: przygotuj się na sporty zimowe z czołowymi markami sportowymi, w tym Puma, Columbia czy Garmin.

    Kuchnia: nie przegap okazji od marek takich jak Tefal, Instant Pot, DE BUYER, Joseph Joseph

    Technologia: odkryj okazje od Philips, Logitech, UGREEN, DJI i wielu innych

    Zabawki: kup niesamowite zabawki od Lego, Kolorofanki, PAW PATROL, Melissa & Doug

    Urządzenia Amazon: ciesz się oszczędnościami na wybranych urządzeniach Amazon, w tym Echo i Kindle. Kup produkty codziennego użytku od Amazon do 25% taniej oraz artykuły Amazon Basics ze zniżką nawet 30%.

    Wygoda, spokój, wybór, czyli co Polacy lubią w zakupach online

    Z roku na rok rośnie liczba klientów robiących zakupy w internecie, a Polacy cenią sobie nie tylko niskie ceny czy wygodę, ale coraz bardziej biorą pod uwagę kompleksowe doświadczenie. 71 proc. badanych wskazuje, że świadomość dokładnego terminu dostawy zmniejsza stres związany ze świątecznymi zakupami. Taki sam odsetek podkreśla również rolę łatwych zwrotów i responsywnej obsługi klienta jako tych usług, które sprawiają, że czują się bezpiecznie podczas zakupów online. Cenią sobie także szeroki wybór produktów, który sprawia, że doświadczenie zakupowe jest dla nich łatwiejsze i mniej stresujące.

    Dlatego przez cały okres Black Friday Week oraz zakupów przedświątecznych klienci Amazon Prime mogą liczyć na nielimitowane, szybkie i darmowe dostawy milionów produktów bez minimalnej kwoty zamówienia – do domu, Paczkomatów InPost czy punktów odbioru. Oprócz wygody zakupowej, subskrypcja Amazon Prime za tylko 49 zł rocznie (lub 10,99 zł miesięcznie) oferuje także dostęp do Prime Video z polskimi produkcjami dokumentalnymi (m.in. o Robercie Lewandowskim, Kubie Błaszczykowskim czy Wojciechu Szczęsnym) oraz dostęp do darmowych gier Amazon Luna. Nowi klienci mogą rozpocząć 30-dniowy, bezpłatny okres próbny i w pełni cieszyć się promocjami w trakcie Black Friday Week.

    Sztuczna inteligencja wspiera przemyślane zakupy

    Polscy konsumenci są otwarci na innowacje technologiczne, które ułatwiają im życie i usprawniają ich zakupy. 50 proc. Polaków deklaruje, że prawdopodobnie skorzysta z funkcji sztucznej inteligencji, aby pomóc sobie w świątecznych zakupach. Amazon.pl wykorzystuje AI do personalizacji rekomendacji produktów czy optymalizacji całego procesu zakupowego – od momentu wyszukiwania produktu po dostarczenie paczki. Dodatkowo 38 proc. badanych uważa, że inteligentne narzędzia takie jak AI i listy zakupowe ułatwiają im zakupy, szczególnie w tak gorącym okresie przedświątecznym, gdy czas jest na wagę złota.

    Aby pomóc klientom znaleźć odpowiednie okazje, Amazon.pl oferuje dodatkowe funkcje, takie jak:

    Obserwuj okazję: Umożliwiająca sprawdzanie promocji dostępnych tylko dla klientów Prime. Dzięki powiadomieniom na stronie i w aplikacji Amazon.pl możliwe jest to w dowolnym miejscu i czasie.

    Powiadomienia o okazjach: Informujące o okazjach związanych z produktami ostatnio szukanymi i oglądanymi na stronie i w aplikacji Amazon.pl.

    Lista życzeń: Generująca powiadomienia o promocjach na produkty dodane do listy życzeń.

    Specjalne sklepy, łatwiejsze zakupy

    Aby ułatwić klientom odnalezienie się w swojej szerokiej ofercie, Amazon.pl, przygotował specjalne przestrzenie zakupowe dopasowane do potrzeb polskich konsumentów. Jednym z nich jest sklep „Polskie Marki”, dostępny przez cały rok. Obecnie oferuje on ponad 1200 lokalnych brandów, a ich liczba rośnie średnio o jedną markę co dwa dni. To miejsce, gdzie klienci mogą wspierać polskich przedsiębiorców, kupując produkty od znanych marek jak Neonail, Dafi, Trefl, Kubota, a także odkrywając lokalne produkty od małych i średnich firm z całej Polski.

    Z kolei na okres świąteczny Amazon.pl uruchamia Sklep Świąteczny z sezonowymi produktami ze wszystkich kategorii, który obejmuje m.in. ponad 500 prezentów z możliwością personalizacji.

    Każdy dzień jest lepszy z Amazon Prime

    W Polsce klienci Prime mają dostęp do wszystkiego co najlepsze w Amazon w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw milionów produktów ze sklepu Amazon.pl bez minimalnej kwoty zamówienia, nawet następnego dnia, obszernego katalogu nagradzanych filmów i seriali w Prime Video, darmowych gier w Amazon Luna oraz wyjątkowych wydarzeń zakupowych w ciągu roku. Każdy może wypróbować Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime.

    ŹródłoAmazon
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Akademia Leona Koźmińskiego i EY Polska kontynuują strategiczne partnerstwo

    Akademia Leona Koźmińskiego i EY Polska – światowy lider rynku usług profesjonalnych, obejmujących audyt, doradztwo podatkowe i prawne, consulting...