poniedziałek, 22 grudnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Bank Pocztowy ponownie udostępnionia klientom bankowość internetową

    Zobacz również

    Bank przywrócił pełną dostępność bankowości internetowej Pocztowy24. Klienci bez przeszkód korzystają już z tego kanału obsługi. Klienci Banku, poza obsługą w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej oraz Contact Centre, mogą znów bez przeszkód korzystać także z bankowości internetowej Pocztowy24. W miniony weekend Bank prowadził prace modernizacyjne, o czym informował Klientów.

    - Reklama -

    – Dziękujemy Klientom za cierpliwość i wyrozumiałość. Bankowość internetowa została ponownie udostępniona i Klienci, którzy na codzień korzystają z usług banku przez internet, mogą już bez przeszkód to robić – mówi Bartosz Trzciński, rzecznik prasowy Banku Pocztowego.

    W miniony weekend Bank prowadził prace modernizacyjne, o czym informował Klientów. Spowodowały one czasowe ograniczenie możliwości korzystania z bankowości internetowej – w tym czasie Bank obsługiwał Klientów poprzez liczącą 4,7 tys. placówek sieć Banku Pocztowego i Poczty Polskiej oraz czynne 24 h na dobę Contact Centre.

    Jednocześnie, dążąc do zrekompensowania czasowego braku dostępu do bankowości internetowej, Bank zrezygnował z pobierania opłat za przelewy dokonywane z wykorzystaniem ww. kanałów w dniach 10 czerwca br. i 11 czerwca br., tj. do momentu pełnego przywrócenia funkcjonowania bankowości internetowej Pocztowy24.

    Bank Pocztowy przeprasza Klientów za zaistniałą sytuację.

    ŹródłoPoczta Polska
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Visa i partnerzy finalizują bezpieczne transakcje AI, torując drogę do masowej adopcji w 2026 r.

    Visa Inc. (NYSE: V) ogłosiła dziś przełomowy krok w rozwoju handlu wspieranego przez sztuczną inteligencję: we współpracy z partnerami...