Bank Millennium otrzymał nagrodę Poland’s Best Digital Bank for Consumers w konkursie Awards for Excellence organizowanym przez magazyn „Euromoney”.
„Euromoney” to renomowany magazyn finansowy, który specjalizuje się w dostarczaniu analiz, raportów i informacji dotyczących globalnych rynków kapitałowych, bankowości, inwestycji oraz zarządzania aktywami. Konkurs Awards for Excellence, organizowany przez redakcję od ponad 30 lat, należy do najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży finansowej.
Gala wręczenia nagród odbyła się 17 lipca w Londynie.
— Od zawsze stawiamy klientów w centrum naszych działań, ich potrzeby oraz oczekiwania są dla nas największą inspiracją. Dzięki ich zaufaniu i otwartości na innowacje możemy nieustannie rozwijać nowoczesne i intuicyjne rozwiązania, które ułatwiają codzienne zarządzanie finansami. Nagroda dla najlepszego banku cyfrowego w Polsce jest dla nas wyróżnieniem i potwierdzeniem, że konsekwentne inwestowanie w cyfrowe rozwiązania przynosi realną wartość klientom — mówi Halina Karpińska, członkini zarządu Banku Millennium.
— Technologia jest fundamentem naszej kultury organizacyjnej. Jesteśmy przekonani, że przyszłość bankowości tworzy się właśnie na styku innowacji, technologii i odwagi w działaniu. Od lat konsekwentnie inwestujemy w rozwój kompetencji cyfrowych, automatyzację procesów i nowoczesne rozwiązania, które poprawiają doświadczenie klienta i przenoszą bankowość na wyższy poziom. Dziękuję całemu zespołowi Banku Millennium za zaangażowanie – to dzięki Wam możemy wyznaczać standardy nowoczesnej bankowości w Polsce — mówi Jarek Hermann, członek zarządu Banku Millennium.
Blisko 3 mln klientów Banku Millennium aktywnie korzysta z kanałów cyfrowych, a ponad 2,7 mln z bankowości na urządzeniach mobilnych. Już 95 proc. lokat i 84 proc. pożyczek klienci otwierają lub zaciągają za pośrednictwem kanałów zdalnych. Bank konsekwentnie realizuje strategię „mobile-first”, która stawia bankowość mobilną w centrum zainteresowania. W 2024 roku liczba logowań do aplikacji mobilnej przekroczyła miliard. Zgodnie ze strategią “Wartość i wzrost” na lata 2025-2028 Bank Millennium chce zwiększyć liczbę klientów detalicznych z 3,2 mln do 3,7 mln i dla 70 proc. z nich być bankiem pierwszego wyboru.