Klienci Banku Millennium korzystający z urządzeń Samsung mogą teraz płacić jeszcze wygodniej – dzięki usłudze Samsung Pay. Bank Millennium znalazł się w gronie instytucji finansowych, które jako pierwsze w Polsce udostępniły to rozwiązanie.
Samsung Pay to bezpieczna, szybka i intuicyjna metoda płatności mobilnych, która umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych za pomocą kompatybilnego smartfona lub smartwatcha Galaxy. Usługa działa wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
– Samsung Pay to długo wyczekiwana przez naszych klientów usługa płatnicza. Tym bardziej cieszy nas, że jako jeden z pierwszych banków w Polsce udostępniliśmy ją w momencie startu usługi w kraju. To kolejne nowoczesne rozwiązanie, które wpisuje się w naszą strategię rozwoju usług cyfrowych i odpowiada na rosnące potrzeby użytkowników – mówi Tomasz Perski, kierownik Zespołu Rozwoju Rozwiązań dla Klienta – Karty i płatności w Banku Millennium.
Dzięki integracji z Samsung Wallet, klienci Banku Millennium mogą dodawać swoje karty płatnicze do aplikacji i wygodnie płacić telefonem lub zegarkiem Samsung Galaxy bez konieczności noszenia portfela. Proces aktywacji jest prosty i szybki, a transakcje są zabezpieczone biometrią lub kodem PIN.
– Podążamy za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, którzy coraz częściej wybierają płatności kartą w formie stokenizowanej, płacąc telefonem lub innym urządzeniem mobilnym. Już wkrótce udostępnimy kolejne rozwiązania, które jeszcze bardziej ułatwią korzystanie z tej formy płatności – wyjaśnia Szymon Kuchciak, dyrektor Wydziału Kart Płatniczych w Banku Millennium.
Dzięki udostępnieniu Samsung Pay, aplikacja Samsung Wallet zyskuje pełną funkcjonalność dla użytkowników w Polsce.
– Polska jest jednym z najbardziej zaawansowanych cyfrowo rynków w Europie, jeśli chodzi o adopcję płatności bezgotówkowych. Wprowadzenie Samsung Pay to naturalny krok, by zaoferować naszym użytkownikom kompleksowe, bezpieczne i wygodne płatności. Wierzymy, że zwiększy to wygodę codziennych transakcji klientów oraz umocni pozycję Samsung na dynamicznie rosnącym rynku płatności cyfrowych w Polsce – mówi Marcin Garbarczyk, VP Head of Mobile Experience w Samsung Electronics Polska.
Już ponad 3 mln klientów Banku Millennium aktywnie korzysta z kanałów cyfrowych, a ponad 2,7 mln z bankowości na urządzeniach mobilnych. Bank przykłada dużą wagę do rozwoju płatności mobilnych, konsekwentnie poszerzając ofertę nowoczesnych rozwiązań.
Klienci mogą korzystać z płatności zbliżeniowych BLIK, a także wirtualnych portfeli: Google Pay, Apple Pay oraz Garmin Pay. Już wkrótce bank planuje udostępnić kolejne metody płatności zbliżeniowych.
Rozwój płatności mobilnych to kolejny krok w realizacji strategii „Wartość i wzrost” na lata 2025–2028, której celem jest zwiększenie liczby klientów detalicznych do 3,7 mln oraz osiągnięcie pozycji banku pierwszego wyboru dla 70 proc. z nich.