„Ależ piękna jest Adamczycha bez Andrzeja” – śpiewał Jan Paweł Adamczewski, główny bohater polskiego hitu Netflixa „1670”. A z pewnością byłaby jeszcze piękniejsza, gdyby Jan Paweł był uczestnikiem Magenta Moments i otrzymał Netflix Premium w cenie planu podstawowego! W T-Mobile to nasz sposób na docenienie klientów, a także pierwszy krok do swobody w rozrywce dla wszystkich Magentowych VIPów!
– Mnie też nikt nic nie dał za darmo. Wszystko musiałem sam odziedziczyć – mówi Jan Paweł Adamczewski, współwłaściciel wsi Adamczycha w serialu “1670”. Cóż, to oznacza, że z pewnością nie jest klientem T-Mobile, bo w naszym programie angażującym Magenta Moments co chwilę pojawiają się wyjątkowe okazje. Teraz – po raz pierwszy w historii – w naszej ofercie pojawiają się serwisy streamingowe, a konkretnie uwielbiany w Polsce i na całym świecie Netflix wraz z niespotykaną dotychczas ofertą! To naprawdę premiera premium!
Korzystaj z Netflixa jak Magentowy Szlachcic!
– W T-Mobile jesteśmy częścią grupy Deutsche Telekom, najbardziej wartościowej marki telekomunikacyjnej na świecie. To dzięki tej pozycji możemy współpracować z globalnymi partnerami i oferować naszym klientom najlepsze, unikalne doświadczenia i wyjątkowe benefity, niedostępne nigdzie indziej. Do skorzystania z naszej najnowszej propozycji z pewnością przyda się zasięg naszej najszybszej sieci 5G Bardziej – podjęliśmy bowiem współpracę z Netflixem, pionierem serwisów streamingowych. Cieszymy się, że wspólnie możemy zapewniać naszym klientom najlepsze filmowe i serialowe doznania. A to dopiero początek – intensywnie pracujemy bowiem nad poszerzeniem naszej rozrywkowej oferty – mówi Maximiliano Bellassai, członek zarządu, dyrektor ds. B2C w T-Mobile Polska.
Oferta obejmuje Netflix plan Premium, którego standardowa cena wynosi 67 zł za miesiąc. Co go charakteryzuje? Najwyższej jakości obraz 4K i dźwięk, dzięki którym możesz poczuć się jak prawdziwy magnat rozrywki i poczuć się jak w kinie siedząc we własnym fotelu w domu lub gdziekolwiek jesteś – plan Premium to dostęp do usługi na 4 urządzeniach jednocześnie. W programie Magenta Moments oddajemy go jednak w ręce naszych klientów w cenie planu Podstawowego, a więc za 33 zł miesięcznie. Co ważne, im dłużej jesteś w T-Mobile, tym więcej miesięcy Netflixa w planie Premium w super cenie otrzymujesz.
- 0-5 lat w T-Mobile – 6 miesięcy Netflix plan Premium;
- 6-14 lat – 9 miesięcy;
- 15 lat i więcej – 12 miesięcy.
Po upływie okresu promocyjnego cena wzrasta do standardowej kwoty dla planu Premium, chyba że klient dokona zmiany planu – może to zrobić w dowolnym momencie. Niezależnie jednak od tego, jaki jest Twój staż w magentowej sieci, możesz swobodnie zarządzać serwisem z poziomu aplikacji Mój T-Mobile – także po zakończeniu okresu promocyjnego.
Każdy numer abonenta ma przypisaną dedykowaną ofertę, w zależności od stażu w sieci T-Mobile. Opłata naliczana jest z góry w najbliższym cyklu billingowym, i co najważniejsze, dla wygody naszych klientów, doliczana jest do comiesięcznego rachunku za usługi w magentowej sieci. Jednocześnie, jest to usługa bez zobowiązań – można z niej zrezygnować w każdym, dowolnym momencie. Warto jednak pamiętać, że jest jednorazowa, dlatego warto cieszyć się bogatą ofertą Netflixa do samego końca promocji albo dłużej!
Nowe podejście do rozrywki
Aktywacja i zarządzanie usługą Netflix odbywa się wyłącznie przez aplikację „Mój T-Mobile” w dwóch modelach – z poziomu Magenta Moments lub naszej nowej kategorii dodatkowej „Usługi dodatkowe – Serwisy rozrywkowe”. Pozwala ona na agregowanie wszystkich swoich serwisów streamingowych i zarządzanie nimi w jednym miejscu. Tam też klienci mogą zakupić plany w cenach rynkowych.
Ostatnią rzeczą, jaką powinniśmy komplikować, jest relaks i czas wolny. W T-Mobile burzymy bariery i robimy wszystko „po prostu”, dlatego wprowadzamy nowe podejście do rozrywki. W naszej superaplikacji, która niedawno przeszła redesign, zyskując na dostępności i przejrzystości, z pełnym zaufaniem dajemy naszym użytkownikom kontrolę nad ich usługami z kategorii „Rozrywka” – dodaje Maximiliano Bellassai.
Ofertę promuje spot video w którym widzimy rodzinę wspólnie gromadzącą się przed telewizorem, bo nic tak nie łączy domowników jak Netflix dostępny w T-Mobile. Najlepiej ogląda się razem!
Kampanię będzie można zobaczyć w internecie, mediach społecznościowych oraz w sklepach T-Mobile w całej Polsce. Komunikację przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.