środa, 17 grudnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    AdWorks współpracuje z Netia

    Zobacz również

    Agencja AdWorks rozpoczęła współpracę z jednym z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Polsce. Agencja odpowiadać będzie m.in. za wszystkie działania BTL. Obecnie przygotowała kampanię internetową „Internet za 19 zł”, która będzie wspierana materiałami o zasięgu ogólnopolskim.

    - Reklama -

    Umowa z Netią jest kolejnym dużym projektem realizowanym przez AdWorks w
    ostatnim czasie. W związku z rozwojem, do zespołu firmy dołączyły dwie nowe
    osoby. W dziale kreacji rozpoczęła pracę Ania Jarota jako art director oraz
    Sebastian Przychodzeń – copywriter.

    ŹródłoMediaRun
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    7 mitów na temat weryfikacji kierowców jeżdżących z aplikacją Bolt

    Dla 61% osób korzystających z aplikacji do zamawiania przejazdów taksówkami najważniejsza dla poczucia bezpieczeństwa w podróży jest wiedza, kim...