piątek, 2 maja, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    AdWorks współpracuje z Netia

    Zobacz również

    Agencja AdWorks rozpoczęła współpracę z jednym z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Polsce. Agencja odpowiadać będzie m.in. za wszystkie działania BTL. Obecnie przygotowała kampanię internetową „Internet za 19 zł”, która będzie wspierana materiałami o zasięgu ogólnopolskim.

    - Reklama -

    Umowa z Netią jest kolejnym dużym projektem realizowanym przez AdWorks w
    ostatnim czasie. W związku z rozwojem, do zespołu firmy dołączyły dwie nowe
    osoby. W dziale kreacji rozpoczęła pracę Ania Jarota jako art director oraz
    Sebastian Przychodzeń – copywriter.

    ŹródłoMediaRun
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Znana sieć Marks & Spencer zaatakowana przez hakerów – komentarz eksperta

    Komentarz: Beniamin Szczepankiewicz, analityk laboratorium antywirusowego ESET Ataki typu ransomware, którego doświadczyła znana brytyjska sieć handlowa Marks & Spencer motywowane...