Tu jesteś:
GSMService.pl
» Aktualności
Plus dba o swoich klientów
Dodał: Monika Kowalczewska -
opublikowano:
2012-08-17 13:57 -
czytano: 6269
razy
-
tylko 1 komentarz

profesjonalizm – ocena, którą wystawiają pracownikom Infolinii Plusa jest wyższa od oceny infolinii innych operatorów wystawianych przez ich klientów (dane za grudzień 2010).
Plus wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom klientów:
Plus wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom klientów:
- Klientom, którzy są w sieci od początku, Plus oferuje możliwość łączenia się bez czekania z najlepszymi konsultantami Infolinii (nr 2601).
- W trosce o wygodę, w sytuacji, gdy klient kontaktując się z Infolinią ma ograniczoną ilość czasu, Plus oferuje wyjątkowy system oddzwaniania konsultantów na życzenie do klientów.
- Chcąc dopasować się do potrzeb klientów zadbano, by mogli umawiać się do Salonów Firmowych przez stronę www.
Źródło:
Plus
Komentarze:

rozwiń wszystkie
nowy wątek

Dba?
To trzeba przyznać że się Plus postarał. Ja jednak pozostaje w orange. Dlaczego? Bo mam świetnego przedstawiciela który zawsze mi pomoże. Ma swoją stronę www.orangefirma.pl - gorąco polecam
2012-08-17 15:20
~Tomekk
Zobacz wszystkie komentarze...
Dodaj komentarz:
x
- Prezent w Orange na kartę - 10proc. wartości doładowania
- Nawet 300 GB w ofercie Plus na kartę
- Kup w sklepie Żabka starter T-Mobile na kartę z 4800 GB ekstra przez rok
- Przecenione tablety i smartfony – pomysły na prezenty
- JuniorBOX dla fanów gry Minecraft – z kuponem na grę Minecraft Legends
- Play: Telewizja Nowej Generacji, superszybki światłowód aż do 5 Gb/s
- Przenosisz numer do nju i masz 3 miesiące za 0 zł

- Orange dla graczy – łączymy siły z Boosteroid
- mObywatel – już ponad 10 milionów pobrań
- Bitdefender ujawnia luki w Amazon Fire TV Stick i Insignia FireOS TV Series
- Weź udział w konkursie T-Mobile na kartę i leć na wakacje
- Galaxy S23 ze zwrotem do 700 PLN na przedpłaconą kartę Visa
- Kolejne odnawialne źródła energii z finansowaniem od Banku Pekao
- Prezent w Orange na kartę - 10proc. wartości doładowania

- Emporia bada zwyczaje polskich konsumentów
- Tytuł Najlepszego Partnera w Biznesie dla EXATEL
- Loteria Orange - niemal 500 biletów na EURO 2012
- Bluetooth wśród nominowanych - Europejski Urząd Patentowy przyznał nagrody
- Biuro Obsługi Klienta na WAP (video)
- EXATEL SA Perłą Polskiej Gospodarki 2010
- Plus dba o swoich klientów
