czwartek, 28 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Plus dba o swoich klientów

    Zobacz również

    Filozofia Plusa to dbanie o satysfakcję konsumenta, oferowanie najwyższej jakości usług i odpowiedniej obsługi. Klienci wiedzą, że sieć Plus o nich dba i bardzo wysoko ją za to oceniają. Plus uzyskał Kryształową Statuetkę Marki Godnej Zaufania 2011. Według wewnętrznego badania satysfakcji z obsługi Infolinii nr 2601, 97% klientów sieci Plus jest zadowolonych z obsługi przez konsultanta (dane za lipiec 2011).

    - Reklama -

    Według badania ARC Rynek i Opinia, klienci sieci Plus cenią ją za profesjonalizm – ocena, którą wystawiają pracownikom Infolinii Plusa jest wyższa od oceny infolinii innych operatorów wystawianych przez ich klientów (dane za grudzień 2010).

    Plus wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom klientów:

    • Klientom, którzy są w sieci od początku, Plus oferuje możliwość łączenia się bez czekania z najlepszymi konsultantami Infolinii (nr 2601).
    • W trosce o wygodę, w sytuacji, gdy klient kontaktując się z Infolinią ma ograniczoną ilość czasu, Plus oferuje wyjątkowy system oddzwaniania konsultantów na życzenie do klientów.
    • Chcąc dopasować się do potrzeb klientów zadbano, by mogli umawiać się do Salonów Firmowych przez stronę www.

    Potwierdzeniem najwyższego poziomu usług sieci Plus jest międzynarodowy certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie sprzedaży produktów i usług telekomunikacyjnych oraz obsługi i utrzymania klienta.

    ŹródłoPlus

    1 KOMENTARZ

    guest
    1
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~Słoń

    Sie rozumie
    co mogę więcej napisać; jestem w tej sieci od lat i za nic bym jej nie zmienił 😀

    - Reklama -

    Najnowsze

    Sztuczna inteligencja, prawdziwe ryzyko. Jak cyberprzestępcy mogą oszukać AI?

    Użytkownicy ChatGPT generują nawet 100 mld słów dziennie . Tzw. duże modele językowe (large language model, LLM) bazujące na...