wtorek, 7 października, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    60proc. kupujących poluje na promocje podczas takich wydarzeń jak Wielkie Okazje Prime na Amazon.pl

    Zobacz również

    Jak wynika z nowego badania HarrisX, Polacy kupujący w internecie, coraz częściej wykazują strategiczne podejście – 60% konsumentów planuje swoje zakupy wokół wydarzeń promocyjnych, takich jak Wielkie Okazje Prime w sklepie Amazon.pl, które trwają w dniach 7–8 października.

    - Reklama -

    W tym roku Amazon świętuje czwarte urodziny Amazon Prime w Polsce, a klienci Prime mogą cieszyć się ekskluzywnymi promocjami na dziesiątki tysięcy produktów podczas Wielkich Okazji Prime, trwających od 7 października, do północy 8 października.


    Każdy, kto nie jest jeszcze klientem Prime, może wypróbować subskrypcję Amazon Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego i wziąć udział w wydarzeniu.


    Jak pokazało badanie HarrisX dla Amazon, wydarzenia zakupowe są jednymi z głównych czynników napędzających zakupy online w Polsce. Ponad jedna trzecia kupujących (36%) wskazuje promocje jako główny powód, dla którego robi zakupy online, wyprzedzając kompletowanie prezentów (22%) czy zakupy sezonowe (22%).


    Jak wynika z nowego badania HarrisX, Polacy kupujący w internecie, coraz częściej wykazują strategiczne podejście – 60% konsumentów planuje swoje zakupy wokół wydarzeń promocyjnych, takich jak Wielkie Okazje Prime w sklepie Amazon.pl, które trwają w dniach 7–8 października. Wydarzenie to daje klientom Prime szansę na zakup dziesiątek tysięcy produktów w niższych cenach oraz oferuje ekskluzywne okazje na produkty zarówno globalnych, jak i polskich marek, w tym Philips, Tefal, Garmin, Puma, LEGO, Nivea, Bosch, Kubota, Krosno, NÉONAIL czy urządzenia Amazon jak Echo, Fire, Kindle, Ring, Blink oraz Eero. To, że Polacy wyczekują tego typu wydarzeń, także zostało potwierdzone zostało wynikami badania HarrisX dla Amazon – aż 71% badanych czuje ekscytację znajdując świetną okazję zakupową, a 42% chce być pierwszymi, którzy mogą kupić trendujące produkty.

    Łowcy okazji czy zakupowi stratedzy – przewodnik po zakupach online Polaków

    Polacy kupujący online mają swoje charakterystyczne “strategie zakupowe”, które odzwierciedlają ich potrzeby oraz model zachowania. Jak pokazuje badanie HarrisX dla Amazon*, wielu Polaków podchodzi do zakupów z głową – aż 60% respondentów planuje je specjalnie pod kątem wydarzeń promocyjnych, aby zaoszczędzić więcej pieniędzy, podczas gdy 57% ustala jasny budżet przed zakupami, a ponad połowa (55%) wykorzystuje promocje do zaopatrzenia się w artykuły codziennego użytku. 64% dokładnie analizuje ceny przed wydarzeniem zakupowym, aby upewnić się, że otrzymuje prawdziwą zniżkę, a 59% stwierdziło, że tego rodzaju wydarzenia pomagają im kontrolować swoje wydatki.

    Nie wszyscy jednak lubią tak dokładnie wszystko planować – wielu polskich konsumentów (65%) napędza ekscytacja z polowania na okazje, a znalezieniu świetnej promocji podczas wydarzeń zakupowych towarzyszy przyjemny dreszczyk emocji. Ci prawdziwi łowcy okazji odczuwają dumę, gdy znajdą dobrą okazję, którą mogą pochwalić się swoim bliskim (44%). Są też tacy, którzy szukają produktów będących aktualnie na topie i chcą być wśród ich pierwszych nabywców (42%). Pozwala im to aktywnie kształtować trendy, a nie tylko za nimi podążać. Niezmiennie od lat rośnie także grupa klientów ceniących sobie możliwość wyboru produktów od lokalnych marek czy producentów. Według danych Teraz Polska, aż 84% klientów, mając możliwość wyboru, deklaruje chęć zakupu produktu polskiego pochodzenia.

    – Nie od dziś wiadomo, że Polacy kochają okazje, a robienie zakupów w trakcie wydarzeń zakupowych ma dla nich silny walor emocjonalny. Dlatego z dużą satysfakcją obserwujemy, jak od czterech lat klienci w Polsce mogą doświadczać nowego wymiaru zakupów online dzięki subskrypcji Amazon Prime. Ten program oferuje szereg korzyści i pozwala klientom robić zakupy tak, jak chcą i kiedy chcą. Nasze badania pokazują również, że Polacy to wyjątkowo świadomi konsumenci, reprezentujący różnorodne nawyki zakupowe – od doskonale przygotowanych i zorientowanych planistów, po trendsetterów poszukujących gorących nowości na topie czy entuzjastów lokalnych produktów. Nasze wydarzenie Wielkie Okazje Prime zostało stworzone, aby sprostać tym zróżnicowanym potrzebom – mówi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, zarządzająca sklepem Amazon.pl.

    Dwa dni okazji na dziesiątki tysięcy produktów

    Podczas Wielkich Okazji Prime, 7 i 8 października, klienci Prime mają dostęp do okazji na dziesiątki tysięcy produktów od najlepszych międzynarodowych i polskich marek w różnych kategoriach na Amazon.pl, w tym m.in. na elektronikę od Philips, Garmin, artykuły do domu i kuchni od Tefal, Bosch, Krosno, kosmetyki i akcesoria kosmetyczne od Nivea czy NÉONAIL, zabawki i gry od LEGO, oraz ubrania i akcesoria od Puma czy Kubota.

    Aby pomóc klientom znaleźć odpowiednie okazje, Amazon.pl oferuje również dodatkowe funkcje, takie jak:

    • Obserwuj okazję: Umożliwiająca sprawdzanie promocji dostępnych tylko dla klientów Prime. Dzięki powiadomieniom na stronie i w aplikacji Amazon.pl możliwe jest to w dowolnym miejscu i czasie.
    • Powiadomienia o okazjach: Informujące o okazjach związanych z produktami ostatnio szukanymi i oglądanymi na stronie i w aplikacji Amazon.pl.
    • Lista życzeń: Generująca powiadomienia o promocjach na produkty dodane do listy życzeń.
    • Polskim klientom szczególnie przypadają do gustu subskrypcje zakupowe, takie jak Amazon Prime – doceniają ich ekskluzywne korzyści takie jak szybsza dostawa (27%) oraz dostęp do wielu produktów w jednym miejscu (43%). Dodatkowo, klienci posiadający subskrypcję czują się nagradzani za swoją lojalność i wierzą, że otrzymują więcej za mniej (58%).

    Wydarzenie Wielkie Okazje Prime dostępne jest wyłącznie dla klientów Prime, którzy w ramach subskrypcji otrzymują darmowe, szybkie i nielimitowane dostawy milionów produktów ze sklepu Amazon.pl bez minimalnej wartości zamówienia do Paczkomatów, domu czy punktów odbioru i szybkie zwroty. Dodatkowo klienci Prime otrzymują dostęp do Prime Video i Prime Gaming. Koszt subskrypcji to tylko 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie, a nowi klienci mogą skorzystać z 30-dniowego okresu próbnego za darmo.

    Wydarzenie Wielkie Okazje Prime rozpoczęło się 7 października i potrwa do północy, 8 października na stronie: https://www.amazon.pl/dniprime

    Każdy dzień jest lepszy z Amazon Prime

    W Polsce klienci Prime mają dostęp do wszystkiego co najlepsze w Amazon w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw milionów produktów ze sklepu Amazon.pl bez minimalnej kwoty zamówienia, nawet następnego dnia, obszernego katalogu nagradzanych filmów i seriali w Prime Video, darmowych gier w Prime Gaming oraz wyjątkowych wydarzeń zakupowych w ciągu roku. Każdy może wypróbować Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.

    ŹródłoAmazon
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Allegro dołącza do rewolucji miejskiej logistyki: pierwsze paczki wyruszyły z wrocławskiego microhubu do klientów

    We Wrocławiu ruszył projekt, który może zmienić codzienność mieszkańców miasta oraz sposób, w jaki firmy dostarczają przesyłki w centrum...