Tu jesteś:
GSMService.pl
» Aktualności
W mBanku 13-stka to nowa 18-stka (wideo)
Dodał: Monika Kowalczewska -
opublikowano:
2023-05-19 14:08 -
czytano: 288
razy
-
dodaj komentarz

- Trzynaste urodziny to pierwszy krok na drodze do dorosłości. Gdy ma się 13 lat można mieć już legalnie swoje konto w social mediach, własne subskrypcje serwisów streamingowych oraz własne konto w grach. Wtedy zmienia się też status w banku – trzynastolatek może mieć swój rachunek – niepodpięty pod konto rodzica. Trzynastolatkowie mogą więc sporo, a jednocześnie wśród nich potencjał akwizycyjny jest najwyższy. Niemal każdy 17- czy 18-latek ma dziś konto w banku, wśród młodszych osób ten wskaźnik jest niższy - Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu bankowości detalicznej mBanku
Konkurencja rośnie, jak przyciągnąć uwagę
Z danych GUS wynika, że w Polsce jest dziś około 4,5 mln młodych osób w wieku 13-24 lata i liczba ta systematycznie spadała. Jeszcze w 2003 roku wynosiła 7,6 mln. A do 2030 roku wzrośnie jedynie o około 270 tys. osób.
Potencjalna grupa nowych klientów spada, a konkurencja rośnie. Zdaniem mBanku sposobem na zdobycie przewagi jest dobra oferta i inwestycja w tworzenie tak zwanego love brandu.
Pierwszy punkt został już zrealizowany. Bank wspiera nastolatków w niezależności finansowej dzięki bogatej ofercie produktowej dostępnej w ramach eKonta dla młodych. Może z niej skorzystać każdy kto skończył 13 lat. Rachunek prowadzony jest bezpłatnie. Nastolatek nie płaci też za wydanie i prowadzenie karty, przelewy internetowe i wypłatę gotówki z bankomatów na całym świecie. Może także bez ograniczeń korzystać z pełnej wersji aplikacji mobilnej banku, a za zakupy płacić spersonalizowaną kartą, na której bank umieści niemal każdą grafikę przesłaną przez klienta. A jeśli będzie aktywnie korzystać z konta zgarnąć dodatkowo 60 zł premii.
W osiągnięciu statusu love brandu mBankowi ma natomiast pomóc nowa platforma komunikacyjna „bo mogę”.
- Wcześniej w tym segmencie klientów w komunikacji używaliśmy hasła „i mogę”. Pozornie niewielka zmiana językowa oznacza oddanie komunikacji w ręce samych zainteresowanych. Od teraz w kampaniach będziemy pokazywać prawdziwych nastolatków, ich słowa i historie. „bo mogę” znaczy, że czuję sprawczość, mogę wybierać własną drogę – wypracowaną samodzielnie. I taka będzie też nasza komunikacja – wymyślona przez samych nastolatków, która będzie się zmieniać w zależności od tego który z nich będzie mówił. - Rafał Jakubowski.
Kampania prowadzona będzie na: TikToku, Facebooku, Instagramie, Snapchacie, YouTubie, kanałach influencerów oraz na outdoorze w okolicach szkół. Za koncepcję kreatywną odpowiada Molecular Worldwide, a za zakup mediów dom mediowy Carat.
Źródło:
mBank
Dodaj komentarz:
x
- Prezent w Orange na kartę - 10proc. wartości doładowania
- Nawet 300 GB w ofercie Plus na kartę
- Kup w sklepie Żabka starter T-Mobile na kartę z 4800 GB ekstra przez rok
- Przecenione tablety i smartfony – pomysły na prezenty
- JuniorBOX dla fanów gry Minecraft – z kuponem na grę Minecraft Legends
- Play: Telewizja Nowej Generacji, superszybki światłowód aż do 5 Gb/s
- Przenosisz numer do nju i masz 3 miesiące za 0 zł

- Orange dla graczy – łączymy siły z Boosteroid
- mObywatel – już ponad 10 milionów pobrań
- Bitdefender ujawnia luki w Amazon Fire TV Stick i Insignia FireOS TV Series
- Weź udział w konkursie T-Mobile na kartę i leć na wakacje
- Galaxy S23 ze zwrotem do 700 PLN na przedpłaconą kartę Visa
- Kolejne odnawialne źródła energii z finansowaniem od Banku Pekao
- Prezent w Orange na kartę - 10proc. wartości doładowania
