środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    7 zasad autoryzowanych centrów serwisowych Samsung

    Zobacz również

    Kiedy potrzebujemy wsparcia z naszym telefonem czy tabletem, zazwyczaj udajemy się do autoryzowanego centrum serwisowego. Czy wiemy jednak, co konkretnie oferują oraz czym charakteryzują się tego typu punkty? Podsumowaliśmy zasady, jakie stosowane są w centrach serwisowych Samsung oraz to w jaki sposób wpływają na satysfakcję i opinie klientów. O wysokiej jakości serwisów świadczy także uhonorowanie firmy tytułem „Gwiazdy Jakości Obsługi 2021 roku”.

    - Reklama -

    Tylko oryginalne części z zachowaniem gwarancji

    Jedną z najważniejszych cech autoryzowanych centrów serwisowych jest pewność użytkowania tylko oryginalnych części, które gwarantują wysoką jakość działania produktu oraz fakt, że dana część będzie w pełni kompatybilna z innymi elementami smartfona czy tabletu.

    Co więcej, w takim serwisie klient otrzymuje raport z naprawy urządzenia, w którym są wyszczególniane wymienione części. Każda z nich ma swój unikalny kod/index. Dzięki temu w dowolnym momencie użytkownik może wrzucić do wyszukiwarki google kod części i pojawi się informacja o wymienionym elemencie oraz jego oryginalności.

    Własne narzędzia diagnostyczne

    Kolejną charakterystyczną cechą jest to, że autoryzowane centra serwisowe korzystają z zaawansowanego software’u, napisanego przez producenta, pod każdy model telefonu czy tabletu. Ponadto serwisy z autoryzacją używają specjalistycznych narzędzi, które nie uszkadzają telefonu podczas naprawy. Dodatkową pewność klientowi daje fakt, że każde autoryzowane centrum serwisowe przed oddaniem produktu wypełnia raport, który opisuje wykonane testy, w tym: poprawnego ładowania baterii, obsługi dotykowej ekranu, łączności wi-fi, testy aparatu, mikrofonu czy głośników, a nawet testu szczelności w przypadku urządzeń posiadających certyfikat IP. Raport jest podpisany przez technika, który wykonywał testy, a przed oddaniem telefonu dokonał sterylizacji urządzenia dla bezpieczeństwa klienta.

    Wykwalifikowana obsługa

    W przypadku autoryzowanych centrów serwisowych każdy z serwisantów przeszedł cykl szkoleniowy, podczas których sprawdzane były jego umiejętności teoretyczne i praktyczne. Podczas pandemii COVID-19 szkolenia odbywały się w formie online, gdzie oprócz testów znajomości zagadnień technicznych, pracownicy prezentowali swoją wiedzę przed zespołem wsparcia technicznego Samsung oraz w trakcie cyklicznych audytów autoryzowanych punktów serwisowych.

    Bateria w prezencie od serwisu

    Autoryzowane serwisy odznaczają się także jasną polityką cenową. Ceny oraz adresy punktów serwisowych dostępne są na stronie producenta w dziale „Wsparcie”. W ramach dodatkowego benefitu część klientów może otrzymać wymianę baterii w prezencie przy wymianie wyświetlacza, aby zyskać jeszcze sprawniejsze urządzenie (dotyczy smartfonów serii S, Note oraz Z i Fold z wyjątkiem Galaxy S6 i S7).

    W duchu eko

    W serwisach z autoryzacją, Samsung dba również o środowisko naturalne. Prowadzi projekty, które są zorientowane na monitorowanie zużycia energii i nieustanne poszukiwanie sposobów na jej ograniczenie, zarządzanie utylizacją elektroodpadów czy żywotność eksploatacyjną materiałów.

    Zachowanie gwarancji

    W przypadku naprawy w serwisie autoryzowanym Samsung, każda nowa część jest objęta swoją gwarancją, a klient zachowuje ciągłość gwarancji produktu oraz ważności certyfikatu szczelności IP (normy szczelności na wodę i kurz).

    Rekomendacja klientów

    Opinia Klientów jest największym wyróżnikiem serwisu. W tym roku centra serwisowe Samsung po raz kolejny zostały nagrodzone tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi . To coroczne wyróżnienie dla firm, które reprezentują najwyższe standardy obsługi, przyznawane na podstawie wyników badania satysfakcji klientów. Klienci docenili wysokie standardy obsługi, takie jak jakość, solidność, przyjazność czy zaufanie.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS Radium 350D to pierwszy mikrofon dynamiczny w rodzinie Genesis

    Poznajcie nowy mikrofon dynamiczny - pierwszy w naszej ofercie - dzięki któremu profesjonalne brzmienie jest dostępne dla każdego. GENESIS...