Tu jesteś:
GSMService.pl
» Aktualności
Emirates wprowadza na lotnisku zintegrowaną ścieżkę biometryczną
Dodał: Monika Kowalczewska -
opublikowano:
2020-10-26 14:32 -
czytano: 399
razy
-
dodaj komentarz

tym samym usprawniając przepływ pasażerów przez lotnisko z mniejszą liczbą kontroli dokumentów i mniejszymi kolejkami. Dzięki wykorzystaniu najnowszej technologii biometrycznej - połączenia rozpoznawania twarzy i tęczówek, pasażerowie Emirates mogą odprawić się przed lotem, dopełnić formalności imigracyjnych, wejść do poczekalni Emirates i na pokład samolotu po prostu spacerując po lotnisku. Różne punkty styku na ścieżce biometrycznej pozwalają na bezpieczną podróż, zmniejszając interakcję między ludźmi.
- Zawsze skupialiśmy się na zapewnieniu doskonałej obsługi klienta w każdym punkcie styku. Dzisiaj ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej jest korzystanie z technologii i wdrażanie produktów oraz wprowadzanie procesów, które koncentrują się nie tylko na szybkim śledzeniu klientów, ale przede wszystkim na zdrowiu i bezpieczeństwie ich podróży. Najnowocześniejsza, bezdotykowa ścieżka biometryczna to najnowsza z serii inicjatyw, które wprowadziliśmy, aby upewnić się, że podróżowanie liniami Emirates przebiega bezproblemowo – komentuje Adel Al Redha, Dyrektor Operacyjny Emirates.
Biometryczne punkty styku są obecnie instalowane na wybranych stanowiskach odprawy dla klas pierwszej, biznesowej i ekonomicznej naTerminalu 3 na lotnisku w Dubaju (DXB), bramkach imigracyjnych, w tym w „inteligentnym tunelu”, przy wejściu do poczekalni premium Emirates w hali B oraz przy wybranych bramkach pokładowych. Miejsca, w których zostanie zainstalowany sprzęt biometryczny zostaną wyraźnie oznaczone, a w przyszłości w każdym punkcie styku zostaną zainstalowane dodatkowe urządzenia.
„Inteligentny Tunel” (Smart Tunnel), projekt będący efektem współpracy Generalnej Dyrekcji ds. Rezydentów i Spraw Zagranicznych w Dubaju (GDRFA) i Emirates, to pierwszy na świecie projekt kontroli paszportowej, w którym pasażerowie po prostu przechodzą przez tunel i są „odprawiani” przez władze imigracyjne, bez interwencji lub potrzeby uzyskania fizycznego stempla paszportowego.
Emirates są także pierwszym przewoźnikiem spoza Ameryki, który otrzymał zgodę na biometryczne wejście na pokład od amerykańskiego Urzędu Celnego i Ochrony Granic (CBP). Pasażerowie lecący z Dubaju do kierunków w USA będą mogli wybrać technologię rozpoznawania twarzy przy bramkach odlotów.
Ścieżka biometryczna to najnowsza z wielu inicjatyw Emirates mających na celu zapewnienie inteligentnej podróży bezdotykowej. W zeszłym miesiącu linie lotnicze wprowadziły inne usługi, w tym samodzielną odprawę i kioski do odprawy bagażu w Dubaju, aby zapewnić płynniejsze korzystanie z lotniska.
Elastyczność i pewność: polityka rezerwacji Emirates daje klientom elastyczność oraz pewność planowania ich podróży. Klienci, którzy kupią bilety na podróż zaplanowaną na 31 marca 2021 albo przed tą datą, mogą elastycznie wprowadzać zmiany w podróży. Mają możliwość zmiany daty podróży, przedłużenia ważności biletu o 2 lata lub zamiany biletu na voucher podróżny do wykorzystania na przyszłe zakupy dla siebie, swojej rodziny i przyjaciół. Więcej informacji znajduje się tutaj.
Darmowe pokrycie kosztów związanych z zachorowaniem na COVID-19: klienci linii Emirates mogą spokojnie planować lot: w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych bez dodatkowych opłat ze strony pasażera. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 grudnia 2020 r. i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej. Więcej szczegółów: www.emirates.com/COVID19assistance.
Zdrowie i bezpieczeństwo: Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom zarówno w trakcie lotu, jak i przed wejściem na pokład. Podróżującym rozdawane są bezpłatne zestawy higieniczne zawierające maski, rękawiczki, środki dezynfekujące i chusteczki antybakteryjne.
- Zawsze skupialiśmy się na zapewnieniu doskonałej obsługi klienta w każdym punkcie styku. Dzisiaj ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej jest korzystanie z technologii i wdrażanie produktów oraz wprowadzanie procesów, które koncentrują się nie tylko na szybkim śledzeniu klientów, ale przede wszystkim na zdrowiu i bezpieczeństwie ich podróży. Najnowocześniejsza, bezdotykowa ścieżka biometryczna to najnowsza z serii inicjatyw, które wprowadziliśmy, aby upewnić się, że podróżowanie liniami Emirates przebiega bezproblemowo – komentuje Adel Al Redha, Dyrektor Operacyjny Emirates.
Biometryczne punkty styku są obecnie instalowane na wybranych stanowiskach odprawy dla klas pierwszej, biznesowej i ekonomicznej naTerminalu 3 na lotnisku w Dubaju (DXB), bramkach imigracyjnych, w tym w „inteligentnym tunelu”, przy wejściu do poczekalni premium Emirates w hali B oraz przy wybranych bramkach pokładowych. Miejsca, w których zostanie zainstalowany sprzęt biometryczny zostaną wyraźnie oznaczone, a w przyszłości w każdym punkcie styku zostaną zainstalowane dodatkowe urządzenia.
„Inteligentny Tunel” (Smart Tunnel), projekt będący efektem współpracy Generalnej Dyrekcji ds. Rezydentów i Spraw Zagranicznych w Dubaju (GDRFA) i Emirates, to pierwszy na świecie projekt kontroli paszportowej, w którym pasażerowie po prostu przechodzą przez tunel i są „odprawiani” przez władze imigracyjne, bez interwencji lub potrzeby uzyskania fizycznego stempla paszportowego.
Emirates są także pierwszym przewoźnikiem spoza Ameryki, który otrzymał zgodę na biometryczne wejście na pokład od amerykańskiego Urzędu Celnego i Ochrony Granic (CBP). Pasażerowie lecący z Dubaju do kierunków w USA będą mogli wybrać technologię rozpoznawania twarzy przy bramkach odlotów.
Ścieżka biometryczna to najnowsza z wielu inicjatyw Emirates mających na celu zapewnienie inteligentnej podróży bezdotykowej. W zeszłym miesiącu linie lotnicze wprowadziły inne usługi, w tym samodzielną odprawę i kioski do odprawy bagażu w Dubaju, aby zapewnić płynniejsze korzystanie z lotniska.
Elastyczność i pewność: polityka rezerwacji Emirates daje klientom elastyczność oraz pewność planowania ich podróży. Klienci, którzy kupią bilety na podróż zaplanowaną na 31 marca 2021 albo przed tą datą, mogą elastycznie wprowadzać zmiany w podróży. Mają możliwość zmiany daty podróży, przedłużenia ważności biletu o 2 lata lub zamiany biletu na voucher podróżny do wykorzystania na przyszłe zakupy dla siebie, swojej rodziny i przyjaciół. Więcej informacji znajduje się tutaj.
Darmowe pokrycie kosztów związanych z zachorowaniem na COVID-19: klienci linii Emirates mogą spokojnie planować lot: w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych bez dodatkowych opłat ze strony pasażera. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 grudnia 2020 r. i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej. Więcej szczegółów: www.emirates.com/COVID19assistance.
Zdrowie i bezpieczeństwo: Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom zarówno w trakcie lotu, jak i przed wejściem na pokład. Podróżującym rozdawane są bezpłatne zestawy higieniczne zawierające maski, rękawiczki, środki dezynfekujące i chusteczki antybakteryjne.
Źródło:
Emirates
Dodaj komentarz:
zaloguj się
x








- Dla klientów Plusa w Wielkiej Brytanii jak w domu
- Motorola moto e6 play w niższej cenie w Orange
- Bezpieczni w sieci – w każdym wieku (wideo)
- Wyprzedaż smartfonów na koniec roku w Orange
- Odbierz voucher 100 zł na telefony w abonamencie T-Mobile
- Samsung zapowiada swoją obecność podczas CES 2021 (wideo)
- Noworoczne postanowienia? Uporządkuj swoją politykę haseł i zrezygnuj z ich recyklingu

- Finałowy sezon Wikingów”od 30 grudnia w HISTORY Channel na PLAY NOW
- Poświąteczne wyprzedaże – jak kupować, żeby nie zbankrutować
- Dostawca chmury Scaleway udostępnia Block Storage w Polsce
- UKE monitoruje zmiany w roamingu w związku z Brexitem
- T-Mobile – wybierz swój smartfon lub smartwatch i aktywnie zacznij nowy rok
- Ransomware, malware i… luki bezpieczeństwa w zabawkach erotycznych
- Wyprzedaż smartfonów na koniec roku w Orange

- Emporia bada zwyczaje polskich konsumentów
- Konfiguracja modemu Orange Airbox (wideo)
- Rok Internetu za darmo w Netii
- TP S.A. ma już tylko 57,9% rynku Internetowego w Polsce
- Coraz większy zasięg Internetu w Play
- Aplikacja iCoyote już dostępna w Polsce: praktyczny asystent kierowcy w smartfonie i na tablecie
- Ferguson S3 - nowy tablet z cyfrową TV, GPS i Androidem
