środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wakacje inne niż wszystkie z ekosystemem Samsung Galaxy

    Zobacz również

    Firma Samsung, w najnowszej kampanii, inspiruje do nabrania dystansu i spędzenia wolnego czasu w ciekawy i angażujący sposób, razem z ekosystemem urządzeń Samsung Galaxy. Kampania jest elementem działań promujących rozwiązania Galaxy, które świetnie ze sobą współgrają, w tym smartfony Galaxy S20, smartwatche Galaxy Watch Active2 oraz słuchawki Galaxy Buds+. Wymienione urządzenia oferują użytkownikom szereg funkcji przydatnych podczas nadchodzących wakacji, niezależnie od tego,

    - Reklama -

    gdzie i w jaki sposób je spędzimy.

    Samsung zachęca w swojej kampanii do podróżowania po Polsce i odkrywania uroków lokalnego kolorytu z pomocą urządzeń Galaxy.

    Niezapomniany widok wart uwiecznienia? O utrwalenie wakacyjnych wspomnień w najlepszej jakości zadba zaawansowany aparat w najnowszej flagowej serii smartfonów Galaxy S20. Dzięki matrycy 108MP i nawet 100x zoomowi oraz możliwości nagrywania w 8K i doskonałej stabilizacji obrazu Super Steady, Galaxy S20 Ultra otwiera zupełnie nowe możliwości w zakresie mobilnej fotografii i rejestrowania materiałów video.

    Brak czasu na zadbanie o kondycję? Smartwatch Samsung Galaxy Watch Active2 zamieni niemal każdy ruch w ćwiczenia i pomoże zadbać o kondycję, zdrowie[1] i relaks. Urządzenie pozwala monitorować aż 40 rodzajów aktywności, kontroluje poziom stresu oraz sprawdza jakość naszego snu. Po sparowaniu zegarka z kompatybilnym smartfonem można bezpośrednio z nadgarstka odbierać połączenia, wysyłać maile, odbierać powiadomienia z serwisów społecznościowych i dodawać swoje reakcje.

    Poranny bieg z ulubioną muzyką na uszach? Serial odtwarzany na ekranie smartfonu? Bezprzewodowe słuchawki Samsung Galaxy Buds+ z systemem głośników AKG zapewniają bogactwo dźwięków pozwalając odtwarzać nawet do 11 godzin muzyki. Udoskonalone mikrofony rejestrują głos i izolują go od dźwięków otoczenia, dzięki czemu będziemy doskonale słyszani podczas rozmowy, a w razie potrzeby możemy ręcznie regulować głośność dźwięków otoczenia.

    Za kreację jest odpowiedzialna agencja Leo Burnett, a za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom.

    Kampanii towarzyszyć będą atrakcyjne promocje na zakup urządzeń z serii Galaxy.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...