sobota, 1 listopada, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    UPC- Wzrost konsumpcji internetu i telewizji podczas #zostanwdomu

    Zobacz również

    Mimo wyższego obciążenia, sieć UPC potwierdziła swoją gotowość, by świadczyć usługi cyfrowe na najwyższym poziomie. Rola nielimitowanego internetu wysokiej przepustowości i niezawodnych usług cyfrowych UPC Polska nie była nigdy wcześniej tak ważna dla klientów, jak w czasie #zostanwdomu. Dzięki nim mogli przez ostatnie ponad dwa miesiące zamknięcia zdalnie pracować, uczyć się, komunikować czy korzystać z rozrywki bez limitów i ograniczeń, mimo obciążenia sieci

    - Reklama -

    istotnie wyższego niż w czasie przed pandemią. Porównując kwiecień i marzec, widać wyraźny wzrost zużycia danych, przede wszystkim za sprawą większego zainteresowania cyfrową rozrywką, korzystaniem z mediów społecznościowych, ale także pracą zdalną i nauką. Częściej niż przed #zostanwdomu klienci oglądali też telewizję oraz korzystali z cyfrowych usług UPC takich, jak Replay TV (+33%), który pozwala na obejrzenie wybranych programów do 7 dni wstecz.

    Potwierdza to najwyższą jakość infrastruktury UPC, dzięki której możemy zapewniać klientom najwyższy poziom cyfrowych usług: internetu, telewizyjnej rozrywki oraz telefonii stacjonarnej i mobilnej.

    ŹródłoUPC
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    837 mln zł zysku netto, rekordowa sprzedaż hipotek i nowa strategia – mBank ruszył Całą naprzód

    W III kwartale 2025 roku Grupa mBanku osiągnęła bardzo dobre wyniki operacyjne i finansowe, kontynuując dynamiczny rozwój, zgodnie z...