poniedziałek, 18 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ruszają nowe promocje i kampania z okazji 25. urodzin CANAL+

    Zobacz również

    Już niebawem CANAL+ będzie świętował 25-lecie obecności w Polsce. Z tej okazji operator przygotował urodzinowe oferty obejmujące m.in. rabat na usługi telewizyjne do końca roku i atrakcyjne promocje VOD. Urodzinową ofertę wspiera kampania reklamowa z bohaterami szajki dobrze znanej z poprzednich odsłon kampanii CANAL+. W ramach urodzinowych ofert klienci zawierający nowe umowy na pakiety telewizyjne otrzymają rabat w wysokości 25 procent od ceny abonamentu w każdym

    - Reklama -

    miesiącu aż do końca tego roku.

    Urodzinowy rabat obejmuje wszystkie dostępne aktualnie pakiety telewizyjne, w tym również oferty łączone CANAL+ i Netflix. CANAL+ zadbał także o abonentów, którzy chcą skorzystać z promocyjnych ofert. Jedną z propozycji jest możliwość obejrzenia jednego filmu VOD w każdy weekend tylko za 1 zł. Wraz z trwaniem kampanii CANAL+ będzie udostępniał dodatkowe, promocyjne oferty i usługi. Urodzinowe oferty z rabatem do końca roku są dostępne również dla klientów przedłużających umowy.

    Kampania reklamowa
    Urodzinowe oferty wspiera kampania reklamowa realizowana w telewizji, internecie, stacjach radiowych, social media i punktach sprzedaży. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów Havas Media.
    Za oficjalny start CANAL+ w Polsce uznaje się datę 21 marca 1995 r., kiedy wyemitowano pierwszy program z biura przy ulicy Kawalerii 5 w Warszawie. Wcześniej (od 2 grudnia 1994 r.) programy były emitowane z Paryża za pośrednictwem satelity Eutelsat 2F3.

    ŹródłoCanal+
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Poznaj mSilnię! Rusza pierwsza edycja nowego programu grantowego Fundacji mBanku

    mSilnia to nowy program grantowy dla uczniów szkół podstawowych. Jego głównym celem jest rozwijanie myślenia matematycznego. mSilnia promuje także...