GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Internet, który nie zwalnia – nowa kampania Bez nonsensów T‑Mobile (wideo)

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2019-09-09 16:00 - czytano: 192 razy - dodaj komentarz
Internet, który nie zwalnia – nowa kampania Bez nonsensów T‑Mobile (wideo)T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie. Najnowsza kampania, podobnie jak ostatnie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Poprzez analogię do sunącego wolno ulicami miasta samolotu operator pokazuje absurd zwalniającego firmowego Internetu, utrudniającego prowadzenie biznesu.
REKLAMA
W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”, którą usługi T‑Mobile wspierają w prowadzeniu firmy.

Kampania promująca oferty biznesowe T‑Mobile podkreśla jedną z ich najważniejszych zalet: niezwalniający Internet dostępny w taryfach MagentaBiznes M, L oraz VIP. Korzystający z nich przedsiębiorcy mogą bez obaw wykorzystywać dostęp do sieci w działalności biznesowej, ponieważ nie są ograniczeni wielkością pakietu internetowego, po wyczerpaniu którego prędkość transmisji danych spada. W planach MagentaBIZNES M i L nie ma ukrytych pakietów danych, a w wariancie VIP pobieranie danych z internetu możliwe jest z maksymalną dostępną prędkością bez względu na ilość pobranych informacji.

Zaoferowanie przedsiębiorcom planów ofertowych pozbawionych limitów ilości pobranych danych jest możliwe dzięki najwyższej jakości sieci T‑Mobile. Sieć magentowego operatora pięć razy z rzędu zwyciężyła w badaniach jakości realizowanych przez niezależną firmę P3 Communications. Zdobyła także pierwsze miejsca w rankingach Speedtest za rok 2017 i 2018, a także regularnie przewodzi w rankingach miesięcznych Speedtest i RFBenchmark.

W ramach oferty MagentaBIZNES można nabyć smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie, za 1 zł na start i ratą miesięczną 55 zł netto.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio i internecie, a także w punktach sprzedaży operatora.Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Źródło: T-Mobile
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: