GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj

Ekstra pakiet 10 GB na YouTube od dziś także w PlushABO

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2018-04-24 15:42 - czytano: 604 razy - dodaj komentarz
Ekstra pakiet 10 GB na YouTube od dziś także w PlushABORuszyło nowe, jeszcze lepsze PlushABO! Klienci, którzy złapią ofertę za 25 zł, zarówno na czas nieoznaczony jak i oznaczony, otrzymają co miesiąc w ramach swojego ABO dodatkowy PAKIET VIDEO ekstra, czyli 10 GB specjalnie na YouTube. Tak dużo za tak niewiele jeszcze nie było! Oferta PlushABO to tanie abonamenty z wakacjami od opłat, dodatkowe gigsy za lojalność, social media z darmowym transferem, a teraz także dodatkowy PAKIET VIDEO ekstra, czyli 10 GB na przesyłanie i odbieranie danych
REKLAMA
w ramach serwisu YouTube.

PlushABOza 25 zł to rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-y i MMSy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych, zestaw social mediów (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) z transferem nie pomniejszającym podstawowego limitu danych oraz pakiet 10 GB z dodatkowymi GB za staż przy wyborze ABO na czas nieokreślony lub pakietem 15 GB dla tych co zdecydują się na ABO na 24 miesiące.

Nowy PAKIET VIDEO ekstra jest dostępny bez dodatkowych opłat w obu wariantach najwyższego ABO za 25 zł: w ABO na czas nieoznaczony jest przyznawany od pierwszego okresu rozliczeniowego, natomiast w ABO na czas oznaczony przez pierwsze trzy okresy rozliczeniowe transfer na YouTube nie pomniejsza limitu danych, a pakiet 10 GB jest aktywny od kolejnego okresu rozliczeniowego.

Dla tych co zdecydują się na nową ofertę wraz ze sprzętem czekają Gimbal DJI Osmo Mobile ze stabilizacją obrazu lub HUAWEI P9 Lite (2017), oba za 1 zł na start.

Ofertę wspierać będzie kampania reklamowa przygotowana przez Agencję Scholz&Friends. Spot pt. Pralka wyreżyserowany przez Wojtka Wawszczyka i Kamila Polaka można zobaczyć na: https://www.youtube.com/watch?v=rNq_N3FTuCQ&feature=youtu.be. Jego produkcję przygotował dom produkcyjny TFP, a producentem był Ryszard Kłosowski. Kampania będzie realizowana w TV, kino, radio, online, a zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum.
Źródło: Plus
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: