piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    DROPSS liderem w badaniu Sotrender

    Zobacz również

    DROPSS, nowa marka stacjonarnego internetu do 20 Mb/s, bez tzw. lojalki i limitów transferu danych osiągnęła rekordowy poziom zaangażowania fanów (66%) na swoim facebookowym profilu. Był to najlepszy wynik września według pracowni Sotrender. Strategia prowadzenia działań reklamowych na Facebooku w przypadku marki DROPSS skupiają się na najbardziej wartościowych dla marki aspektach. Wychodząc z założenia, że fanpage marki powinien przede wszystkim służyć dobrej komunikacji z

    - Reklama -

    klientem, skumulowano budżety na działania pozyskujące zasięg i zaangażowanie, natomiast całkowicie zrezygnowano z kampanii typu LikeAd (zdobywanie fanów).

    W DROPSSie wszystko jest nowatorskie, od samej oferty poprzez sposób jej zamówienia wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej dropss.pl, aż po całą otoczkę związaną z utożsamianiem się internautów z nową marką. Fanpage, oraz pozostałe narzędzia dialogu z Klientem oddaliśmy do dyspozycji kreatywnym i świadomym odbiorcom – ocenia Daniel Biegaj, kierownik zespołu e-komunikacji w Netii.

    Zaangażowanie fanów DROPSS’a plasuje się na poziomie 66%, miażdżąc wyniki konkurencji, co dowodzi, że fani doceniają angażujące treści i odwdzięczają się tym samym (grafika). – Komunikację z fanami staramy się prowadzić w sposób zaczepny i prowokujący. Zrezygnowaliśmy z „tonu oficjalnego” na rzecz swobodnej dyskusji, co także wzmacnia zaangażowanie fanów w interakcję. Rolę komentarza do wpisów często pełnią zabawne dźwięki – dodaje Daniel Biegaj.

    ŹródłoSotrender

    3 KOMENTARZE

    guest
    3 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~oliwier

    dropss
    a co się dziwić jak na rynku oprócz dropssa nie ma lepszej oferty wszędzie ta nieszczęsna opłata za utrzymanie łącza

    ~Mass

    dropss już jakiś czas na rynku, dobrze mu idzie jak widać a reszta dostawców.. bez odpowiedzi?

    ~kaśka

    dropss
    przynajmniej umieja zachecic klienta, dropss to bardz fajna opcja netu wlasnie dlatego ze nie trzeba sie wiazac umwa

    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...