piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    ABC VOD – nowy serwis dla dzieci debiutuje w Telewizji Osobistej Netii

    Zobacz również

    ABC VOD, pierwszy w Polsce subskrybowany serwis wideo na żądanie przeznaczony dla dzieci, ma swój rynkowy debiut na Netia Playerze. Serwis ten zapewnia nieograniczony dostęp do kilkuset odcinków ulubionych bajek i pewność, że wyświetlane treści są w pełni legalne i adekwatne do wieku dziecka. Netia, która niedawno wprowadziła do swojej oferty Telewizji Osobistej nowe pakiety tematyczne (m.in. dwa pakiety kanałów przeznaczonych dla dzieci młodszych i starszych)teraz rozszerza wachlarz usług VOD o

    - Reklama -

    aplikację z treściami skierowanymi dla dzieci – ABC VOD. To zupełnie nowa na rynku propozycja, przygotowana przez Galapagos Sp. z o.o., dystrybutora filmów Blu-ray i DVD.

    Serwis ABC VOD dedykowany jest dla dzieci powyżej 3 roku życia. W płatnej subskrypcji VOD udostępnia pakiet seriali i filmów już od 9,90 zł. Rodzice będą mieli gwarancję dopasowania oferty programowej do wieku swojej pociechy, a także możliwość kontroli rodzicielskiej. W serwisie nie jest przewidywana emisja reklam, nawigacja jest prosta i przyjazna a estetyka dopasowana do dziecięcych potrzeb.

    Dzieci znajdą tu swoich ulubionych bohaterów – wśród wielu seriali dostępne będą bijące obecnie rekordy popularności, m.in. LEGO Ninjago, LEGO Chima, LEGO Friends, My Little Pony: Przyjaźń to magia, Peppa czy Stacyjkowo. W ramach oferty znajdą się również pozycje takie jak Baranek Shaun i To Timmy, Małe Zoo Lucy czy SamSam.

    ABC VOD jest przeznaczony wyłącznie dla widzów w wieku 3-10 lat. Serwis został przygotowany z myślą o dzieciach począwszy od  projektu graficznego i kolorystyki, poprzez uproszczony sposób nawigacji, aż po starannie wyselekcjonowaną ofertę programową. Uważamy, że skierowana specjalnie do tej grupy wiekowej usługa istotnie wyróżni się na rynku. – powiedział Andrzej Łudziński, Prezes Galapagos.

    Wprowadzenie do oferty dziecięcego kontentu VOD jest kolejnym krokiem w udostępnianiu naszym abonentom kompleksowej oferty wideo. Naszym celem jest dostarczanie klientom różnorodnych pozycji programowych, zarówno w postaci kanałów linearnych, jak i serwisów z treściami na żądanie, tak, aby sami mogli decydować, w jaki sposób chcą oglądać swoje ulubione filmy i programy. – powiedziała Małgorzata Seck, Dyrektor ds. kontentu w Netii.

    ŹródłoNetia
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...