Tu jesteś:
GSMService.pl
» Aktualności
Aktualności

dodał: Monika Kowalczewska -
2023-05-18 13:41 -
dodaj komentarz
Do ePIT loguje się równocześnie tysiące użytkowników, nawet pół miliona dziennie. Maksimum korzyści przy minimum wysiłku podatnika – takie wymaganie postawiono pracując nad systemem do wspólnego logowania, czyli SSO do eUrzędu Skarbowego. Dzięki temu wystarczy jedno kliknięcie, aby zyskać dostęp do kilku usług na raz. CIRF administruje i odpowiada za bezpieczeństwo wszystkich cyfrowych usług podatkowych, celnych i skarbowych w kraju. 24 godziny na dobę utrzymuje ponad 800 aplikacji i programów IT.

dodał: Monika Kowalczewska -
2023-05-18 13:37 -
dodaj komentarz
Świdwin, Iława i Rybnik zwyciężyły w konkursie Inteligentne Przejście. W tych miejscowościach zmienimy niebezpieczne przejście dla pieszych w Smart Crossing, by wszyscy byli bezpieczniejsi na drodze. Miasta wygrały jednak znacznie więcej, niż inteligentne przejścia. Nie sposób przecenić zaangażowania i zjednoczenia społeczności lokalnej wokół ważnych dla niej spraw. Mechanizm konkursu opierał się na zaangażowaniu jak największej liczby osób do zagłosowania na dane miasto.

dodał: Monika Kowalczewska -
2023-05-18 13:34 -
dodaj komentarz
Z badania przeprowadzonego na zlecenie EY Polska przez Kantar Public wśród osób w wieku 10-17 lat, wynika, że rodzice często nie wiedzą, co ich dzieci robią w internecie, a nastolatkowie nie są do końca świadomi wirtualnych zagrożeń. Oprogramowania do kontroli rodzicielskiej nie ma zainstalowanego 60 proc. ankietowanych, zaś 14 proc. nie było nawet w stanie stwierdzić, czy je posiada. Młodzież nie zawsze przestrzega podstawowych zasad bezpieczeństwa.

dodał: Monika Kowalczewska -
2023-05-18 13:31 -
dodaj komentarz
Przez internet, bez wychodzenia z domu, można już dziś załatwić większość spraw w TAURONIE. Wirtualny punkt obsługi dostępny jest pod adresem klient.tauron.pl, na stronie można również odnaleźć wirtualnego konsultanta, który odpowie na najtrudniejsze pytania. Serwisy klienckie oferowane przez energetycznego lidera zgodne są ze standardem WCAG 2.1, czyli mogą z nich skorzystać klienci wykluczeni cyfrowo ze względu na wiek czy stan zdrowia. Tylko w ubiegłym roku w ramach TAURON Bez Barier uruchomił 36 dedykowanych inicjatyw.

dodał: Monika Kowalczewska -
2023-05-18 13:22 -
dodaj komentarz
Witamy w PLAY – miejscu, w którym spotykają się nowoczesne technologie i ogromne możliwości usług cyfrowych dla klientów, tym samym zapewniając wolność wyboru! Nadchodzi Wolność Wyboru – obejrzyj to wydarzenie. Po prostu – zapraszamy!

dodał: Monika Kowalczewska -
2023-05-18 13:14 -
dodaj komentarz
Zaczynamy doceniać dzielenie się danymi. Coraz więcej urzędów, czy instytucji kultury udostępnia swoje zbiory w portalach publicznych z otwartymi zasobami. Ministerstwo Cyfryzacji wspiera i edukuje dostawców danych, tworzy ramy prawne i prowadzi badania, by zapewnić możliwie najwyższą jakość danych do pobrania i ponownego wykorzystywania. Nowy podręcznik „Otwieranie danych. Praktyczny poradnik” to najistotniejsze informacje o danych oraz prosta instrukcja, jak otwierać je z sukcesem.

dodał: Monika Kowalczewska -
2023-05-17 14:39 -
dodaj komentarz
Zgodnie z definicją w społeczeństwie informacyjnym towarem jest informacja, traktowana jako szczególne dobro niematerialne, na równi z tymi materialnymi. Jednak eksperci od wielu lat zastanawiają się, jak rozszerza się to pojęcie, jakich aspektów życia i rzeczywistości dotyczy. Jedno jest pewne – 17 maja obchodzimy Światowy Dzień Społeczeństwa Informacyjnego, a to z kolei jest okazja do tego, by przyjrzeć się, w jakiej kondycji jesteśmy jako społeczeństwo informacyjne!

dodał: Monika Kowalczewska -
2023-05-17 14:35 -
dodaj komentarz
Od środy 17 maja startuje promocja skierowana do nowych klientów Plusa na Kartę. W pierwszym miesiącu po aktywacji startera można otrzymać w prezencie nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich oraz nawet 300 GB z dostępem do najszybszej sieci 5G. Użytkownicy otrzymają w ten sposób rozmowy i SMS-y/MMS-y bez limitu oraz pakiet 100 GB. Kwota doładowania nie przepada, podobnie jak niewykorzystane GB z pakietu 100 GB, które mogą zostać wykorzystane w kolejnym miesiącu.

dodał: Monika Kowalczewska -
2023-05-17 14:32 -
dodaj komentarz
Prawie 2/3 Polaków deklaruje, że podczas kontaktu z działem obsługi klienta zetknęło się z opartym o sztuczną inteligencję chatbotem lub botem głosowym. Takiej formie obsługi częściej towarzyszą negatywne (42,6%) niż pozytywne (17,1%) emocje. Niemal 3/4 Polaków zadeklarowało także, że wolałaby zaczekać w kolejce na obsługę przez człowieka niż zostać natychmiast obsłużonym przez bota – wynika z trzeciej edycji badań Armatis Customer Experience Index. Po kontakcie z botem Polacy najczęściej (31%) czują frustrację, czasem (11,2%) do

dodał: Monika Kowalczewska -
2023-05-17 14:29 -
dodaj komentarz
Ponad 3 miesięczna kampania związana z otwarciem w Polsce regionu chmurowego Microsoft ma na celu wzmocnienie zaangażowania lokalnego biznesu w wykorzystanie najnowszych rozwiązań technologicznych takich jak chmura, AI, analityka danych oraz cyberbezpieczeństwo do budowania odporności w czasach niepewności gospodarczej i społeczno-politycznej. Założeniem kampanii jest oddanie głosu przedstawicielom ponad 60-ciu firm – Innowatorom Polskiej Doliny Cyfrowej, które są liderami innowacji w swoich sektorach rynku.