Nowa kampania Orange na kartę
Dodał: Monika Kowalczewska -
opublikowano:
2018-01-12 15:36 -
czytano: 775
razy
-
dodaj komentarz

W jednorazowej wersji usługi, przy stażu krótszym niż rok klient dostaje co miesiąc aż 15 GB. Wielkość pakietu rośnie wraz ze stażem (20 GB po 3 latach), a w wersji cyklicznej usługi dodatkowo o 1 GB co miesiąc (czyli po roku w Orange, korzystając z usługi cyklicznej pakiet wynosi 27 GB, a po 2 latach – 41 GB).
A teraz trochę technikaliów. W kampanii już po raz czwarty spotykamy się ze sławnym Polakiem, tym razem – Mikołajem Kopernikiem, który wraz z Robertem Górskim i nową postacią – Mikołajem Cieślakiem przekonują, że „prawdziwy kosmos tylko w Orange na kartę”. Kreację opracowała agencja Publicis, produkcją zajął się dom produkcyjny M5, postprodukcją studio produkcyjne Orka, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Michał Gazda znany z Watahy, Świadka koronnego czy Belle Epoque.
A teraz trochę technikaliów. W kampanii już po raz czwarty spotykamy się ze sławnym Polakiem, tym razem – Mikołajem Kopernikiem, który wraz z Robertem Górskim i nową postacią – Mikołajem Cieślakiem przekonują, że „prawdziwy kosmos tylko w Orange na kartę”. Kreację opracowała agencja Publicis, produkcją zajął się dom produkcyjny M5, postprodukcją studio produkcyjne Orka, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Michał Gazda znany z Watahy, Świadka koronnego czy Belle Epoque.
Źródło:
Orange
Dodaj komentarz:
zaloguj się
x








- Nowe oferty w Plusie dla Firm (wideo)
- Q-Smart III w kolorze głębokiej czerni w sklepach Biedronka
- Ewolucja QLED TV, czyli co nowego zaoferują flagowe telewizory Samsung w 2018
- Szkoły z sześciu województw otrzymają dostęp do szybkiego internetu
- Czy Facebook jest bezpieczny dla Twojego dziecka?
- Kaspersky Lab przystępuje do Enterprise Ethereum Alliance
- Play: Nowy super pakiet Unlimit za 25 zł na Ukrainę (wideo)

- Q-Smart III w kolorze głębokiej czerni w sklepach Biedronka
- Nowe technologie mogą poprawić jakość opieki zdrowotnej
- Raport Fortinet: coraz więcej cyberataków na firmy i urządzenia IoT
- Chcemy płacić zbliżeniowo już nie tylko kartą i telefonem
- Kolejne firmy otwierają się na rozwiązania IIoT
- GreenWay Polska podaje stawki ładowania samochodów elektrycznych
- Ewolucja QLED TV, czyli co nowego zaoferują flagowe telewizory Samsung w 2018

