piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung wprowadza na rynek urządzenia SMART Signage z systemem Tizen 3.0

    Zobacz również

    W trakcie największej dorocznej konferencji branży profesjonalnego sprzętu audio-wideo, InfoComm 2017, firma Samsung zaprezentowała szereg nowych technologii Digital Signage przeznaczonych do zastosowań w takich branżach jak handel detaliczny, reklama, marketing, edukacja, transport, czy korporacje oraz sektor publiczny. Wszystkie urządzenia firmy Samsung z kategorii SMART Signage docelowo będą pracowały pod kontrolą systemu operacyjnego Tizen 3.0,

    - Reklama -

    który jest najnowszą wersją platformy open source działającej na różnych architekturach sprzętowych, przez co jest uniwersalny.

    Głównym założeniem naszej wizji przyszłości urządzeń z kategorii Digital Signage jest zapewnienie naszym klientom i partnerom efektywnego rozwiązania, dzięki któremu emisja treści na wyświetlaczach jest czynnością prostą, nie wymagającą dużego zaangażowania użytkownika – powiedział Seog-gi Kim, Executive Vice President, Visual Display Business w Samsung Electronics. – Dzięki nowej platformie Tizen 3.0 projektowanie i wdrażanie kampanii wizualnych na wyświetlacze jest szybkie i intuicyjne.

    Firma Samsung zaprezentowała efekty integracji urządzeń SMART Signage z zaawansowanymi systemami audio Acendo Solutions i AV Control firmy HARMAN, dzięki którym odbiór treści na wyświetlaczach wielkoformatowych gwarantuje jeszcze bardziej intensywne doznania.

    Wydajniejsza i skuteczniejsza platforma wyświetlania cyfrowego przekazu: Tizen 3.0
    Platforma Tizen 3.0, w stosunku do poprzedniej generacji, charakteryzuje się wydajniejszym silnikiem graficznym, który pozwala generować bogatszą i wyraźniejszą treść wideo w całej sieci SMART Signage. Oferuje lepszą responsywność oraz informację w czasie rzeczywistym w trakcie wysyłania treści, co gwarantuje pełną kontrolę nad całym systemem Digital Signage. Na uwagę zasługuje również fakt, że udoskonalona gama urządzeń SMART Signage z platformą Tizen 3.0 umożliwia jednoczesne wyświetlanie trzech materiałów wideo w jakości FullHD, podczas gdy wcześniejsze technologie pozwalały na wyświetlanie tylko dwóch takich materiałów. Tizen 3.0 pozwala także ograniczyć czas i zasoby potrzebne do przekazania wizualnej treści cyfrowej wyższej jakości.

    Platforma Tizen 3.0 jest zintegrowana z systemem bezpieczeństwa KNOX, co zapewnia większą ochronę urządzeń SMART Signage przed atakami. Pozwala on rozwijać dodatkowe zabezpieczenia umożliwiające bezpieczny transfer poufnych treści. Dzięki rozwiązaniu KNOX w pełni współpracującemu z nową platformą użytkownicy mogą scentralizować operacje realizowane na różnych rodzajach wyświetlaczy, w tym na ekranach UHD, ekranach zewnętrznych, wyświetlaczach dotykowych i tablicach interaktywnych, bez konieczności instalowania osobnej platformy przy każdym z tych urządzeń.

    Nowa generacja prezentacji obrazu
    Firma Samsung zaprezentowała również ekran HDR10+ QLED z technologią kropek kwantowych. 55- i 65‑calowe ekrany QLED działające na systemie operacyjnym Tizen 3.0 podnoszą jakość treści wyświetlanej z HDR przy szczytowej jasności 1500 nitów, w doskonałej rozdzielczości UHD. Możliwe jest także uzyskanie 100 procent natężenia koloru dla 1 miliarda różnych odcieni oraz podkreślenie subtelnych detali na różnych poziomach jasności w połączeniu z zoptymalizowanym kontrastem i obrazem pozbawionym zniekształceń.

    Doskonała jakość obrazu dzięki technologii LED HDR
    Nowością są także panele LED z serii IF (modele P1.5, P2.0 i P2.5) o małym rozstawie pikseli (tzw. Pixel pitch), oferujące idealne połączenie znakomitej jakości obrazu z solidnym wykonaniem. W tych ekranach połączono najnowsze technologie przetwarzania i korekty obrazu firmy Samsung z technologią LED HDR, która poprawia wyrazistość i jakość prezentowanej treści. Ekran analizuje i dostraja skalę szarości każdej klatki w celu optymalizacji kontrastu oraz eliminuje niespójność wizualną poprzez specjalny algorytm adaptacji scen. Szczytowa jasność ekranu sięga 2400 nitów. Łatwy dostęp do urządzenia z każdej strony zwiększa wygodę użytkowania i obsługi ekranów z serii IF bez uszczerbku dla jakości i ciągłości prezentacji.

    Ekrany LED dopasowane do indywidualnych potrzeb każdej firmy
    Prezentując nowe panele LED z serii XPB, Samsung udowodnił, że przejście ze statycznych wyświetlaczy analogowych na bardziej uniwersalne panele LED jest łatwiejsze niż kiedykolwiek dotąd. Cztery modele serii XPB (P6, P10, P16 i P20) to kompleksowe rozwiązania w bardzo wytrzymałej, jednolitej aluminiowej obudowie. Montaż urządzenia jest prosty i nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej. Ekrany z serii XPB poprzez wbudowany moduł zarządzania treścią banerów (Banner CMS) upraszczają tworzenie, planowanie i instalowanie indywidualnych systemów nadawania komunikatów w całej sieci urządzeń. Za jego pomocą użytkownik może aktualizować treść oraz monitorować funkcjonowanie urządzeń z dowolnego miejsca.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...