Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dla Firm promująca supersmartfony za 1 zł na start z dodatkową zniżką na zakup kolejnych urządzeń. Bohaterem kampanii jest Dominik Strzelec – prowadzący m.in. program „Usterka” oraz „Odlotowy ogród”. 25 lutego br. rusza nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dla Firm, w której spoty są utrzymane w znanym już formacie Smartfonerii.
Dominik Strzelec wciela się w rolę reportera pytającego przedstawicieli firm o najlepszą ofertę dla nich. Klienci odpowiadają, że to supersmartfon za złotówkę i 500 złotych zniżki na kolejny. W T-Mobile taką ofertę można uzyskać w taryfie proFirma Nova z rozmowami, SMS-ami/MMS-ami w kraju bez limitu oraz dostępem do Internetu bez limitu danych w cenie 109, 99 złotych netto miesięcznie. Uzyskaną od T-Mobile dodatkową zniżkę można wykorzystać na zakup innego sprzętu potrzebnego w firmie, np. tabletu czy laptopa przy zawieraniu kolejnej umowy z operatorem. Niewątpliwą zaletą oferty T-Mobile są najnowsze i najlepsze smartfony m.in. Samsung Galaxy S7 czy Sony Xperia X. Dla naszych stałych klientów mamy jeszcze więcej korzyści w ramach programu „Stali mają lepiej”.
Kampanię telewizyjną wspierają działania obejmujące prasę, Internet, radio, kanały społecznościowe, oraz materiały POS w sklepach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz kampanią w Internecie zajmie się Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
firma
sam mam firme w tmobile i jak dotąd nie ma żadanych problemow. tak na prawde idzie sie dogadac ze wszystkim