piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Golden Arrow dla Orange za dwa projekty digitalowe

    Zobacz również

    W zeszłym tygodniu odbyła się gala finałowa Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Orange Polska otrzymał główną nagrodę w kategorii „Digital marketing – social media” oraz wyróżnienie w kategorii „Digital marketing – serwis internetowy”. Nagrodą główną jury uhonorowało projekt „Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB na 60 dni” czyli pierwszą w Polsce kampanię produktową w grze „Minecraft”.

    - Reklama -

    W ramach kampanii promującej „6GB za 6 zł na 60 dni” zbudowaliśmy w świecie gry specjalny, trudny i pełen niebezpieczeństw świat, w którym do pojedynku o 6GB na 60 dni stanęli znani youtuberzy, zajmujących się gamingiem – Izak, Vertez, Enzzi i Drollercaster. Droga do skarbu, strzeżonego przez zabójczego smoka, wiodła przez trzy krainy: leśną, lodową oraz górską krainę lawy. W każdej z nich umieszczone zostały trudne do przebycia przeszkody, śmiertelne pułapki, hordy potworów i jeziora lawy. Zadanie było pozornie proste: kto pierwszy dotrze do ukrytego klocka z 6Gb, pokonując przeszkody, potwory i pozostałych graczy, zostanie zwycięzcą i otrzyma 6GB na 60 dni.

    Drugim wyróżnionym projektem był serwis internetowy do kampanii, w ramach którego, klienci chcący lepiej poznać nowych bohaterów formatów reklamowych Orange, mogli obejrzeć dedykowane spoty, ale przede wszystkim, w czasie rzeczywistym, zagrać w specjalne kalambury ze wszystkimi aktorami (nawet z psem Tenorem).

    W obu projektach partnerem agencyjnym był VML Poland.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...