piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wszystko co chcesz, to masz: Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile (wideo)

    Zobacz również

    Już od jutra, 21 sierpnia rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej z udziałem Tomasza Kota i Szymona Piotra Warszawskiego. Będzie ona promować nową ofertę T-Mobile, w której klienci operatora mogą otrzymać dodatkowe rabaty do abonamentu dokupując kolejne usługi w T-Mobile. T-Mobile prezentuje najnowszą odsłonę kampanii reklamowej, opierającej się na scenkach z życia niecodziennej pary przyjaciół – pana i jego czworonożnego kompana – oraz na ich pełnych humoru dialogach.

    - Reklama -

    Tym razem kampania wspiera nową ofertę T-Mobile, w której do jednego abonamentu można swobodnie dobrać aż do pięciu różnych usług – w tym drugi numer, Internet mobilny lub domowy – i dodatkowo obniżyć comiesięczne rachunki nawet do 50 zł.

    Przygotowane nowe spoty pokazują, że klienci wybierający usługi w stałym pakiecie nie zawsze wszystkich potrzebują, a w konsekwencji stają się one niepożądanym wydatkiem. W dłuższym, 30-sekundowym filmie zobaczymy Pana i Psa przechadzających się nadwiślańskimi bulwarami. Spacer jednak zakłóca ciągnący się za Psem balast w postaci m.in. ogromnego telewizora i telefonu stacjonarnego, symbolizujących niepotrzebne usługi.

    W tej samej konwencji utrzymano drugi, 15-sekundowy spot, w którym siedzący w balonie Pies nie może oderwać się od ziemi ze względu na zbyt duże obciążenie.

    Odpowiedzią na kłopoty bohaterów jest oferta T-Mobile, w której to klient decyduje, jakie usługi dodaje do swojego podstawowego abonamentu i nie jest ograniczony konfiguracją narzuconą przez operatora.

    Nowa kampania pojawi się nie tylko w telewizji, ale także w Internecie, na potrzeby którego przygotowane zostały dwa dodatkowe filmy.

    Działania reklamowe obejmą także prasę, kanały społecznościowe, owned media, nośniki wielkoformatowe OOH oraz materiały POS w salonach operatora.

    Za kreację odpowiada agencja DDB&tribal wraz z Cut Cut, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...