GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Centrum Obsługi Samsung z godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2014

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2014-07-16 18:02 - czytano: 454 razy - dodaj komentarz
Centrum Obsługi Samsung z godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2014Centrum Obsługi Samsung z godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2014 i certyfikatem zgodności z normą EN 15838:2009. Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, uzyskało prawo do korzystania z Godła Dbamy o Jakość Obsługi 2014. W wyniku przeprowadzonego audytu nadzorczego potwierdzono również po raz kolejny zgodność stosowanych w Centrum norm z europejskim certyfikatem EN 15838, wyznaczającym standard najwyższej jakości usług
REKLAMA
call center i skuteczności systemu zarządzania.

Badanie przeprowadzone w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi zostało zrealizowane w maju 2014 roku i składało się ze 100 audytów telefonicznych wykonanych metodą Secret Contact. Audytorzy za najsilniejsze strony Centrum Obsługi Samsung uznali uprzejmość i życzliwość konsultantów oraz krótki czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem. Centrum bez problemu przekroczyło próg uprawniający do otrzymania Godła Dbamy o Jakość Obsługi 2014, uzyskując niezwykle wysoki wynik 91,2% (wymagany minimalny wynik to 80%).

Równolegle w Centrum Obsługi Samsung został przeprowadzony audyt potwierdzający zgodność stosowanych standardów usług i zarządzania z wymogami certyfikatu europejskiego EN 15838, który  Centrum otrzymało w 2013 roku od renomowanej szwajcarskiej jednostki certyfikującej SGS. Jest to norma opracowana w 2009 roku przez ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations) na zlecenie Komisji Europejskiej. Jej głównym celem jest wyznaczenie standardu w zakresie jakości usług świadczonych przez struktury call centers, wskazanie najlepszych praktyk w kluczowych obszarach zarządzania tymi organizacjami oraz ustanowienie skali porównawczej między różnymi centrami obsługi.

- Dążąc do spełnienia normy EN 15838, mieliśmy na celu upewnienie się, że procedury stosowane w Centrum Obsługi Samsung gwarantują najwyższy poziom zadowolenia klientów, dlatego niezmiernie nas cieszy wynik audytu potwierdzający zachowanie norm certyfikatu. Mamy nadzieję, że wraz z uzyskanym właśnie Godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2014 w korzystny sposób wpłynie to na zaufanie, jakim jesteśmy obdarzani i pozwoli na umacnianie pozytywnych relacji między firmą, jej pracownikami i klientami – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Źródło: Samsung
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: