Zanotowane w ostatnim czasie dynamicznie rosnące zainteresowanie korzystaniem z usługi elektronicznego doładowania kont telefonicznych w punktach naziemnych oraz szybki przyrost sprzedaży wymusił wyodrębnienie tej usługi ze struktur grupy Blue Media.
Obecnie współpracę z Partnerami i obsługę naziemnej sieci punktów oferujących elektroniczną formę uzupełnienia konta prowadzi BluePaySA, reprezentowana przez Adriana Lachowicza – członka zarządu i dyrektora sprzedaży.
– W zasadzie nie dziwi nas zaobserwowana tendencja
– mówi Adrian Lachowicz – sprzedaż doładowań elektronicznych staje się
bardziej popularna, ponieważ jest wygodniejsza, bezpieczniejsza i nie
pociąga za sobą kosztów magazynowania kart zdrapek. – Obsługa terminala, który dosłownie w ciągu kilku sekund umożliwia doładowanie karty, jest bardzo prosta, a wszyscy Partnerzy w ramach współpracy objęci są pomocą naszego Call Center, a także wsparciem technicznym – dodaje A. Lachowicz.
– Mimo dobrej koniunktury dla naszych usług, nie
spoczywamy na laurach. Konkurencja na tym rynku jest liczna i silna,
dlatego też staramy się być cały czas o krok przed nią. Wprowadzamy
nowe produkty, udoskonalamy nasze rozwiązania, by maksymalnie sprostać
oczekiwaniom naszych Partnerów – zapewnia A. Lachowicz.
Ilość współpracujących Partnerów rośnie z dnia na
dzień, procedura przystąpienia do sieci została zminimalizowana do
niezbędnych czynności, które załatwia się zdalnie, bez konieczności
osobistego kontaktu.
Plany do końca roku 2007 zakładają wdrożenie kolejnych 2 tysięcy terminali służących do doładowań na terenie całej Polski. Chcemy zaistnieć wszędzie tam, gdzie usługa jest pożądana.