piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Zasilenia przez Internet wypierają zdrapki

    Zobacz również

    Zanotowane w ostatnim czasie dynamicznie rosnące zainteresowanie korzystaniem z usługi elektronicznego doładowania kont telefonicznych w punktach naziemnych oraz szybki przyrost sprzedaży wymusił wyodrębnienie tej usługi ze struktur grupy Blue Media.

    - Reklama -

    Obecnie współpracę z Partnerami i obsługę naziemnej sieci punktów oferujących elektroniczną formę uzupełnienia konta prowadzi BluePaySA, reprezentowana przez Adriana Lachowicza – członka zarządu i dyrektora sprzedaży.

    – W zasadzie nie dziwi nas zaobserwowana tendencja
    – mówi Adrian Lachowicz – sprzedaż doładowań elektronicznych staje się
    bardziej popularna, ponieważ jest wygodniejsza, bezpieczniejsza i nie
    pociąga za sobą kosztów magazynowania kart zdrapek.  – Obsługa terminala, który dosłownie w ciągu kilku sekund umożliwia doładowanie karty, jest bardzo prosta, a wszyscy Partnerzy w ramach współpracy objęci są pomocą naszego Call Center, a także wsparciem technicznym
    – dodaje A. Lachowicz.

    – Mimo dobrej koniunktury dla naszych usług, nie
    spoczywamy na laurach. Konkurencja na tym rynku jest liczna i silna,
    dlatego też staramy się być cały czas o krok przed nią. Wprowadzamy
    nowe produkty, udoskonalamy nasze rozwiązania, by maksymalnie sprostać
    oczekiwaniom naszych Partnerów
    – zapewnia A. Lachowicz.

    Ilość współpracujących Partnerów rośnie z dnia na
    dzień, procedura przystąpienia do sieci została zminimalizowana do
    niezbędnych czynności, które załatwia się zdalnie, bez konieczności
    osobistego kontaktu.

    Plany do końca roku 2007 zakładają wdrożenie kolejnych 2 tysięcy terminali służących do doładowań na terenie całej Polski. Chcemy zaistnieć wszędzie tam, gdzie usługa jest pożądana.

    ŹródłoBlue Media
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...