GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Poczta Polska: 100 tysięcy sprzedanych neoznaczków

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2013-12-12 15:59 - czytano: 321 razy - dodaj komentarz
Poczta Polska: 100 tysięcy sprzedanych neoznaczkówPonad 100 000 sprzedanych neoznaczków w pierwszym miesiącu działania Envelo.pl - platformy internetowej Poczty Polskiej. Envelo to marka Poczty Polskiej integrująca elektroniczne usługi pocztowe. Za wdrożenie e-usług odpowiedzialna jest spółka Poczta Polska Usługi Cyfrowe. Usługi cyfrowe Poczty Polskiej to odpowiedź na zmiany zachodzące m.in. na rynku papierowej korespondencji. Z badań realizowanych na zlecenie Poczty Polskiej wynika, że klienci oczekują, że większość
REKLAMA
spraw związanych z usługami masowymi będą załatwiać przez Internet. Jednocześnie stają się coraz bardziej wymagający i szukają usług o wysokiej jakości.

Neoznaczek jest pierwszym z trzech produktów elektronicznych dostępnych na www.envelo.pl Z platformy można także wysłać list i kartkę pocztową, które w sposób tradycyjny dostarczy listonosz.

- W ciągu pierwszego miesiąca funkcjonowania platformy sprzedaliśmy ponad 100 000 neoznaczków. Nasi klienci założyli kilka tysięcy kont na platformie Envelo.pl, a prawie wszystkie są aktywne. Najbardziej popularne nominały neoznaczka to oczywiście 1,60 PLN dla listu ekonomicznego oraz 2,35 PLN dla priorytetowego - mówi Grzegorz Świdwiński, prezes zarządu Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Neoznaczek to po prostu znaczek pocztowy dostępny w Internecie. Pozwala on na opłacenie krajowych przesyłek listowych nierejestrowanych. Neoznaczek można samodzielnie wydrukować oraz umieścić na kopercie jako dowód opłacenia nadania przesyłki.

Neoznaczek zabezpieczony jest kodem data matrix. Informacje zawarte w kodzie pozwalają na zweryfikowanie poprawności opłaty pocztowej, w tym np. daty ważności neoznaczka, nominału i tego, czy dany znaczek nie był już wcześniej wykorzystany. Dodatkowo weryfikacja poprawności opłaty pocztowej przebiega podczas skanowania oraz na etapie dostarczania przesyłki. Wygląd neoznaczka można zmieniać umieszczając na nim jedną z kilkudziesięciu dostępnych grafik. Spółka rozpoczęła już kolejne etapy rozwoju neoznaczka oraz platformy Envelo.

W pierwszym kwartale 2014 r. neoznaczki będzie można uatrakcyjnić dodając swoje własne zdjęcie lub logotyp. Pojawi się także możliwość opłacenia nimi przesyłek zagranicznych oraz listów rejestrowanych.

W przyszłości Poczta Polska będzie posiadała na platformie Envelo pełne portfolio usług cyfrowych dopasowanych do różnorodnych grup klientów. Będzie to faktura elektroniczna, list skanowany, czyli elektronizacja korespondencji przychodzącej, ePodpis i eUmowa czyli podpisywanie elektronicznych dokumentów z poświadczeniem zapewniającym moc prawną czy finalnie elektroniczny list rejestrowany. Docelowo platforma będzie miejscem skupiającym wszystkie e-usługi pocztowe. Pod tym względem będzie to unikatowe rozwiązanie na rynku.
Źródło: Poczta Polska
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: