GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
PL
 
EN
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Raz, Dwa, Firma - nowa kampania promująca usługi UPC dla biznesu (wideo)

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2013-07-03 13:49 - czytano: 416 razy - dodaj komentarz
Raz, Dwa, Firma - nowa kampania promująca usługi UPC dla biznesu (wideo)Dziś rusza nowa kampania „Raz, Dwa, Firma” promująca usługi UPC dedykowane dla biznesu, obejmująca radio i outdoor. Spot radiowy nagrała Natalia Sikora, laureatka tegorocznego konkursu Super Debiuty na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu oraz drugiej edycji programu The Voice of Poland. Badanie przeprowadzone przez UPC wśród klientów biznesowych wskazują, że dla tej grupy najważniejszymi czynnikami decydującymi o satysfakcji z usług, jest ich niezawodność i
REKLAMA
wysokiej jakości obsługa klienta. Celem nowej kampanii jest zachęcenie klientów biznesowych do sprawdzenia jak łatwe w użyciu i niezawodne są usługi UPC Biznes. Klienci UPC Biznes, którzy podpiszą umowę z operatorem będą mogli w ciągu dwu miesięcy zrezygnować z kontaktu bez konieczności zwrotu rabatów, jeśli usługa nie będzie dla nich satysfakcjonująca. Dzięki temu klient mam możliwość zweryfikowania obietnicy złożonej przez firmę, w tym niezawodności i wysokich parametrów produktów , w tym Internetu o prędkości pobierania danych do 180 Mb/s i wysyłania danych do 10 Mb/s.

Kampania radiowa wykorzystuje spot oparty o przebój Maanam „Raz dwa raz dwa”. Wykonuje go Natalia Sikora, która w tym roku wygrała konkurs SuperDebiuty na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, zdobywając główną nagrodę przyznawaną przez widzów, nagrodę Programu I Polskiego Radia. Była również ulubienica jury i zwyciężczynią drugiej edycji programu The Voice of Poland.

Emisja spotów obejmie Radio PIN, Antyradio, TOK FM, wybrane rozgłośnie regionalne Polskiego Radia, RMF Maxxx w Krakowie i Trójmieście, a także stacje regionalne w Katowicach, Krakowie, Warszawie i Wrocławiu. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej rozpocznie się w lipcu i widoczna będzie Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie, Lublinie, Katowicach, Krakowie i Bydgoszczy.

Za kreację kampanii odpowiada współpracująca z UPC od wielu lat agencja AripNext, a za zakup mediów, dom mediowy MediaVest.

Źródło: UPC
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: