wtorek, 23 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ofcom kontroluje

    Zobacz również

    Ofcom przeprowadzi kontrolę jakości usług mobilnych, oferowanych przez dostawców, na terenie Wielkiej Brytanii. Pomimo, że popularność różnych usług sieciowych w ostatnim czasie ciągle rosła, klienci wciąż wskazują na pewne niedociągnięcia, związane z prędkością pobierania, ilością danych czy niezawodnością.

    - Reklama -

    Ofcom odnotował, że poziom satysfakcji użytkowników mobilnego internetu jest niższy, niż w przypadku klientów z dostępem do tradycyjnych łączy.

    Regulator przyjrzy się zatem największym dostawcom brytyjskiego rynku, jak 3, O2, Orange, T-Mobile i Vodafone, oceniając jakość i wydajność, oferowanych przez nich usług mobilnych.

    Badania potrwają do końca 2010 roku, a publikacja końcowego raportu spodziewana jest na początku przyszłego roku.

    Gavin Johns, Szef Wykonawczy Etipiro, powiedział, że jego firma opracowała technologię analizy doświadczeń klientów, dostosowaną specjalnie dla usług mobilnych. Badania przeprowadzone na zamówienie Ofcomu, uznał za ekscytujące.

    Decyzja Ofcomu ma związek z faktem, że w ponad 40 krajach wdraża się obecnie usługi oparte na technologii LTE, w tym również w Polsce.

    ŹródłoOfcom, top10
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...