GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj

Piwo i komórki będą kusić na Euro 2008

Dodał: AK - opublikowano: 2008-04-22 20:24 - czytano: 4313 razy - dodaj komentarz
Piwo i komórki będą kusić na Euro 2008Browary, telekomy, producenci napojów, samochodów i usługi finansowe - to branże, które wydadzą najwięcej na reklamę podczas Euro 2008.
REKLAMA
Reklamodawcy nie ujawniają, ile więcej wydadzą na reklamę w związku z imprezą. Podczas mistrzostw świata w piłce nożnej, które w 2006 roku odbyły się w Niemczech, z samych reklam i plansz sponsorskich emitowanych bezpośrednio i po meczach stacje telewizyjne zebrały 41 mln zł, oszacował dom mediowy Starlink. W tym roku kwoty mogą być podobne. Pieniądze te popłynęły wówczas głównie do Polsatu i TVP, bo TVN meczów nie pokazywała. Najwięcej wydały takie firmy jak PTC (operator sieci Era), Grupa Żywiec, MasterCard, Procter & Gamble oraz Carlsberg. Na reklamy przy samych meczach przeznaczyły ponad 12 mln zł. W sumie, według Starlinka, wydatki na reklamę w związku z mundialem wyniosły 100 mln zł, a aż 70 proc. przypadło telewizjom. Tym razem najwięcej zarobi Polsat oraz jego kanał tematyczny Polsat Sport Extra. TVP nie pokaże bowiem ani jednego meczu mistrzostw - pisze gazeta.
Gazeta Prawna
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Znajdź nas na Facebook'u
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: