piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Piwo i komórki będą kusić na Euro 2008

    Zobacz również

    Browary, telekomy, producenci napojów, samochodów i usługi finansowe – to branże, które wydadzą najwięcej na reklamę podczas Euro 2008.

    - Reklama -

    Reklamodawcy nie ujawniają, ile więcej wydadzą na reklamę w związku z imprezą. Podczas mistrzostw świata w piłce nożnej, które w 2006 roku odbyły się w Niemczech, z samych reklam i plansz sponsorskich emitowanych bezpośrednio i po meczach stacje telewizyjne zebrały 41 mln zł, oszacował dom mediowy Starlink. W tym roku kwoty mogą być podobne. Pieniądze te popłynęły wówczas głównie do Polsatu i TVP, bo TVN meczów nie pokazywała. Najwięcej wydały takie firmy jak PTC (operator sieci Era), Grupa Żywiec, MasterCard, Procter & Gamble oraz Carlsberg. Na reklamy przy samych meczach przeznaczyły ponad 12 mln zł. W sumie, według Starlinka, wydatki na reklamę w związku z mundialem wyniosły 100 mln zł, a aż 70 proc. przypadło telewizjom. Tym razem najwięcej zarobi Polsat oraz jego kanał tematyczny Polsat Sport Extra. TVP nie pokaże bowiem ani jednego meczu mistrzostw – pisze gazeta.

    ŹródłoGazeta Prawna
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...