GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj

Startuje zimowa wyprzedaż w T-Mobile

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2022-12-29 13:11 - czytano: 529 razy - dodaj komentarz
Startuje zimowa wyprzedaż w T-MobileCzas poświąteczny i początek nowego roku wielu osobom kojarzy się z momentem, kiedy mogą „upolować” różne rzeczy w atrakcyjnych cenach. W T-Mobile przygotowaliśmy więc specjalną zimową wyprzedaż, która startuje 29 grudnia i potrwa do końca stycznia 2023 roku. Wśród przecenionych produktów można znaleźć smartfony, tablety i smartwatche, a zniżki sięgają nawet 450 zł, przy wyborze urządzenia w taryfie „L Nielimitowanej” z nielimitowanym internetem.
REKLAMA
Kiedy mija świąteczne szaleństwo, zaczyna się czas zimowych wyprzedaży. Nie inaczej jest w T-Mobile. W naszej wyprzedażowej ofercie klienci znajdą 8 różnych sprzętów od wiodących producentów – Samsunga i Xiaomi – przecenionych o 200 zł każdy. Dostępne są one zarówno przy wyborze oferty abonamentowej, jak i bez tej usługi. Zniżkę tę można jednak powiększyć nawet do 450 zł, decydując się na zakup abonamentu w taryfie „L Nielimitowanej”. Abonament „L Nielimitowana”, prócz nieograniczonych limitem rozmów, SMS-ów oraz MMS-ów, gwarantuje całkowicie nielimitowany dostęp do sieci 5G, w maksymalnej dostępnej prędkości.

Co ważne, każde urządzenie można zakupić na 24 raty 0%. Wyprzedaż urządzeń obejmuje także klientów, którzy zdecydują się na ofertę Magenta Dom, która obejmuje usługi takie jak abonament komórkowy, superszybki internet światłowodowy i telewizję.

A jakie konkretnie urządzenia znajdziemy w magentowej ofercie? Dla tych, którzy chcieliby zaopatrzyć siebie lub kogoś bliskiego w nowy smartfon, do wyboru są Samsung Galaxy A23 5G, Samsung Galaxy S21 FE 5G, Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G lub Xiaomi Redmi Note 11S. Z kolei dla tych, którzy poszukują smartwatcha mamy Samsung Galaxy Watch5 Pro LTE, Xiaomi Watch S1 lub Xiaomi Watch S1 Active. Zaś tym, którzy chcieliby kupić nowy tablet, przygotowaliśmy Samsung Galaxy Tab A8.

Wielka wyprzedaż? Tak!
Ofercie towarzyszy kampania w telewizji, radio, internecie i social mediach, a także na outdoorze.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience przy wsparciu agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare.
Źródło: T-Mobile
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: