środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile rozpoczyna współpracę z agencją PZL

    Zobacz również

    Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne. W wyniku przetargu przeprowadzonego w drugiej połowie toku 2022. firma T-Mobile wybrała nową agencję reklamową. Agencja PZL będzie zajmować się przygotowaniem strategii komunikacji marek dla T-Mobile oraz Heyah.

    - Reklama -

    Zakres współpracy dotyczy wdrażanych przez operatora produktów i usług, platformy komunikacyjnej T-Mobile i Heyah oraz opracowanie i realizacja kampanii reklamowych..

    Agencja PZL istnieje od 1999 r., obsługując w tym czasie największe marki na polskim rynku. We współpracy z klientami odpowiada za opracowywanie długofalowych strategii dla marek, ich strategii komunikacji i oraz jest autorem wielu platform kreatywnych, m. in. dla marek takich jak Żubr, Żabka, Alior Bank, Olej Kujawski i wiele innych). 

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...