czwartek, 18 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Słownik terminologii telekomunikacyjnej

    Litera

    EMS

    SMS jest obecnie bardzo użyteczną, a zarazem popularną usługą. Posiada jednak podstawowe ograniczenie – pozwala na przesyłanie jedynie tekstu. Niedogodność tą próbowała zniwelować w swoich aparatach firma Nokia opracowując technologię Smart Messagingu. Pozostali czołowi producenci (Alcatel, Ericsson, Motorola i Siemens) postanowili jednak oprzeć się na tworzonym na bazie SMS z inicjatywy Ericssona standardzie. Tym standardem jest EMS (Enhanced Messaging Service). W gruncie rzeczy posiada on podobne możliwości do Nokiowskiego SM – pozwala na przesyłanie znaczników formatujących tekst, dzwonków, prostych grafik oraz animacji między telefonami komórkowymi.

    Źródło
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Najnowsze informacje

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego. Według...

    Sony wprowadza nową rodzinę domowych produktów audio BRAVIA Theatre

    Firma Sony wzmacnia BRAVIA jako markę symbolizującą najlepsze wrażenia w kinie domowym. Wraz z rozwojem usług streamingowych popularność zyskało oglądanie filmów w domu. A...

    LTE w miejsce technologii 3G w Orange – plan do końca 2024 roku

    Do końca tego roku, użytkownicy sieci Orange zyskają – w kolejnych lokalizacjach – lepszy zasięg nowoczesnej sieci mobilnej, a tym samym wyższą jakość połączeń...

    LG na Times Square rozpoczyna kampanię edukacyjną na temat gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem

    Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na...

    Sony wprowadza nowe telewizory BRAVIA  o najwyższej jasności i z najlepszym dźwiękiem

    Firma Sony wzmacnia BRAVIA jako markę symbolizującą najlepsze wrażenia w kinie domowym. Wraz z rozwojem usług streamingowych popularność zyskało oglądanie filmów w domu. A...