poniedziałek, 15 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Start nowych kampanii ofertowych marki Plus (wideo)

    Zobacz również

    Ruszyła emisja pierwszych spotów ofertowych Plusa opartych o nową identyfikację wizualną oraz hasło „Ty rządzisz”. Kampania z udziałem Wojciecha Mecwaldowskiego promuje nową ofertę operatora, w której 5G jest dostępne w każdym abonamencie, zarówno w ofertach głosowych, jak i internetowych. Pozostając w klimacie zmian, Plus wprowadza nowy format kreatywny, w którym realizowane będą kampanie ofertowe operatora. Ich bohaterem jest popularny aktor – Wojciech Mecwaldowski, który wciela się w różne role – pracownika salonu Plusa oraz jego klientów.

    - Reklama -

    Celem nowego formatu i różnorodności odtwarzanych postaci jest podkreślenie bogatej oferty Plusa oraz jej dopasowania do potrzeb każdego z nas. Spoty utrzymane są w lekkim, humorystycznym klimacie, a ich główny przekaz związany jest z nowym hasłem Grupy Polsat Plus: „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.

    Spot „5G w Plusie dla każdego, w każdym abonamencie” reklamuje nową ofertę operatora, w której najlepszy i najszybszy internet 5G dostępny jest we wszystkich abonamentach, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm – już od 35 zł miesięcznie. Spot „Plus 5G Młody Mąż” promuje natomiast ofertę internetu mobilnego 5G, w której pakiet 120 GB dostępny jest już od 25 zł miesięcznie. Przekazem łączącym oba spoty z komunikacją całej Grupy Polsat Plus jest hasło: „Wybierz swoje wszystko”.

    Metryczka kampanii „5G w Plusie dla każdego, w każdym abonamencie”

    • Scenariusz: Karolina Czarnota, Monika Kamińska
    • Producent: TFP Sp. z o.o.
    • Wykonawca: Wojciech Mecwaldowski
    • Lektor: Wojciech Karalus
    • Muzyka/Kompozytor: „Akademia” Paweł Betley

    Metryczka kampanii „Plus 5G Młody Mąż”

    • Scenariusz: Marcin Mroczek, Karolina Czarnota, Monika Kamińska
    • Producent: TFP Sp. z o.o.
    • Wykonawca: Wojciech Mecwaldowski
    • Lektor: Wojciech Karalus
    • Muzyka/Kompozytor: „That’s Where I Wanna Be” Geoff Gascoyne, Iain Mackenzie; „Have A Dream” Lincoln Grounds
    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG podkreśla swoją obecność na rynku europejskim na Milan Design Week 2024

    LG Electronics (LG) uczestniczy w Milan Design Week 2024, globalnych targach designu odbywających się w dniach 16-21 kwietnia w...