środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Komputronik nawiązuje współpracę z Booksy

    Zobacz również

    Już od początku miesiąca klienci Komputronik mogą umawiać wizyty w salonach przez platformę Booksy. Takie rozwiązanie jeszcze bardziej zwiększy bezpieczeństwo klientów podczas pandemii, a także pozwoli zaoszczędzić im czas. Dzięki nawiązaniu współpracy z Booksy klienci będą mogli umówić wizytę w wybranym salonie w dogodnym dla siebie terminie. Platforma daje możliwość zamówienia mobilnej wizyty serwisowej w domu lub biurze, umówienia wizyty w salonie po odbiór zamówionego sprzętu

    - Reklama -

    usługi serwisowej lub konsultacji z doradcą.

    Dodatkowo klienci będą mogli także umówić videorozmowę z handlowcem, który doradzi w wyborze sprzętu i pomoże wybrać najbardziej atrakcyjną formę finansowania zakupu.
    Spotkania za pośrednictwem Booksy można umawiać w wybranych salonach na terenie całego kraju.

    Salony w galeriach otwarte od poniedziałku
    Od 1 lutego otwarte są także salony w galeriach handlowych. Wszystkie sklepy są przygotowane na ponowne przyjęcie klientów. W trosce o zdrowie konsumentów i pracowników nadal obowiązywać będzie szereg rozwiązań, które zapewnią najwyższy poziom bezpieczeństwa i higieny.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...