Tu jesteś:
GSMService.pl
» Aktualności
Pod choinką znajdziemy komputery i sprzęt domowy kupione w sieci
Dodał: Monika Kowalczewska -
opublikowano:
2020-12-21 15:57 -
czytano: 476
razy
-
dodaj komentarz

z analogicznym okresem ubiegłego roku. Wizyt na stronach sklepów było o 60 proc. więcej niż przed rokiem, a liczba transakcji zakupowych wzrosła o 53 proc.
- Zaobserwowaliśmy, że średnia wartość koszyka zakupowego zmniejszyła się o kilka punktów procentowych w porównaniu z grudniem 2019, co świadczy o tym, że robimy więcej małych i pojedynczych zakupów. Takie praktyki mają miejsce właśnie przy kupowaniu prezentów dla bliskich, kiedy nabywamy tylko jeden od dawna upatrzony produkt. Nie dobieramy już więcej, aby załapać się na darmową wysyłkę. W tym roku częściej niż w ubiegłych kupujemy świąteczne prezenty w sieci - mówi Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper.
Chętniej kupujemy mobilnie, bo tak jest szybciej. - Wzrost udziału zakupów za pomocą smartfonów i zamówień opłacanych przez szybkie płatności online pojawia się w naszych grudniowych statystykach - dodaje Oliwia Tomalik.
Wyniki platformy Shoper pokrywają się z wnioskami z raportu „Zakupy świąteczne 2020” firmy Deloitte. Pokazuje on, że choć wydamy na święta mniej niż rok temu, na prezentach większość z nas oszczędzać nie zamierza, zaś odsetek osób deklarujących, że zrobi zakupy świąteczne głównie online wzrósł w porównaniu z ubiegłym rokiem o 12 proc.
W pierwszych dwóch tygodniach grudnia największy ruch na platformie Shoper odnotowano w sklepach z branży Dom i Ogród, Zdrowie i uroda, Ubrania, Dzieci, Upominki i akcesoria. Jednak w tych kategoriach sklepów działa też najwięcej sprzedawców, dlatego bardziej interesujące wydaje się to, które z nich odnotowały relatywnie przyrost liczby klientów i zamówień w porównaniu z ubiegłorocznymi świętami.
Relatywny przyrost ruchu był największy dla kategorii Dom i Ogród, Delikatesy, Sport i podróże, Hobby, oraz Upominki i akcesoria. Liczba transakcji zakupowych wzrosła najbardziej w sklepach z kategorii Komputery, Delikatesy, Dom i Ogród, oraz Hobby.
Na całej platformie Shoper w okresie świątecznym w porównaniu z ubiegłym rokiem niemal dwukrotnie wzrosła liczba sklepów prowadzących kampanie reklamowe Co ciekawe branże Upominki i akcesoria, Delikatesy, oraz Hobby był tymi, gdzie wzrosty wydatków reklamowych były największe. W tych trzech kategoriach sklepów również wzrost przychodów z kampanii był najwyższy - w przypadku branży Upominki i akcesoria sięgnął nawet 320 proc.
Źródło:
Shopper
Dodaj komentarz:
zaloguj się
x








- Wybierz telewizor QLED 8K i soundbar Q800T w super ofercie
- Telefon i abonament za 0 zł przez pół roku – nowa kampania T-Mobile
- Ujęcia wody i sieci wodociągowe na celowniku hakerów?
- Na Walentynki Orange opłaci 2 raty za Wasz wymarzony telefon
- Promocje w Mój Orange: Happy hour
- Voucher 100 zł na smartfony w abonamencie w T-Mobile
- Wielka WYPRZ w Plusie – 53 przecenione smartfony

- Orange Flex nominowany do Mobile Trends Awards
- Wybierz telewizor QLED 8K i soundbar Q800T w super ofercie
- Cyberbezpieczny Samorząd – o tym trzeba pamiętać
- Bezpieczni w mediach społecznościowych – praktyczne wskazówki
- Imperatory – technologiczne nagrody Wirtualnej Polski przyznane
- Cyfrowy Polsat zamierza wejść w partnerstwo z Cellnex Telecom
- LG ogłasza wyniki finansowe za rok 2020

- Konfiguracja modemu Orange Airbox (wideo)
- Rok Internetu za darmo w Netii
- TP S.A. ma już tylko 57,9% rynku Internetowego w Polsce
- Galaxy Ace w Orange dla Firm
- Coraz większy zasięg Internetu w Play
- Smartfon Asus P552w - test
- Aplikacja iCoyote już dostępna w Polsce: praktyczny asystent kierowcy w smartfonie i na tablecie
