Tu jesteś:
GSMService.pl
» Aktualności
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G (wideo)
Dodał: Monika Kowalczewska -
opublikowano:
2020-10-30 13:30 -
czytano: 422
razy
-
dodaj komentarz

zarówno w sferze biznesowej, jak i po pracy.
Głównym elementem nowej kampanii jest wideo, w którym Sokół wciela się w rolę „vendora”, oferującego upgrade’y kolejnym graczom. Dzięki nim zyskują oni supermoce, przydatne w codziennym życiu. Materiał jest dostępny na kanale Youtube oraz fanpage’u Samsung Polska.
- Oczekujemy od swojego smartfonu, że ten nadąży za nami niezależnie od okoliczności. Ba! Da nam możliwości, jakich wcześniej nie widzieliśmy. Jak osiągnąć tę technologiczną nirvanę, co i jak może nam w tym pomóc – o tym jest nasza najnowsza kampania Galaxy Note20 Ultra 5G. Cieszymy się, że po raz trzeci łączymy siły z Sokołem i nie możemy się doczekać aż wszyscy zobaczą efekty naszej współpracy, powiedziała Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.
Głównym, obok Sokoła, bohaterem kampanii jest smartfon Galaxy Note20 Ultra 5G. To bezkompromisowe urządzenie zaprojektowano, tak by dostarczało odpowiedniej wydajności niezależnie od okoliczności. Poczynając od nietuzinkowego wyświetlacza AMOLED 2X Infinity-O z adaptacyjnym odświeżaniem do 120 Hz i profesjonalnych aparatów, przez wydajny procesor i wsparcie dla sieci 5G[1], a kończąc na wszechstronnym rysiku S Pen – Galaxy Note20 Ultra 5G pozwala osiągnąć jeszcze więcej, zarówno w pracy, jak i po godzinach. Smartfon sprawdza się nie tylko w biznesowych zastosowaniach, ale również, dzięki subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate (usługa dodatkowo płatna), jako mobilna konsola do gier, oferująca dostęp do ponad 100 gier jakości konsolowej.
Kampania obejmuje działania digital, social media, PR oraz aktywację konsumencką. Za projekt odpowiadają agencje VMLY&R, dfusion communication oraz dom mediowy Starcom.
- Oczekujemy od swojego smartfonu, że ten nadąży za nami niezależnie od okoliczności. Ba! Da nam możliwości, jakich wcześniej nie widzieliśmy. Jak osiągnąć tę technologiczną nirvanę, co i jak może nam w tym pomóc – o tym jest nasza najnowsza kampania Galaxy Note20 Ultra 5G. Cieszymy się, że po raz trzeci łączymy siły z Sokołem i nie możemy się doczekać aż wszyscy zobaczą efekty naszej współpracy, powiedziała Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.
Głównym, obok Sokoła, bohaterem kampanii jest smartfon Galaxy Note20 Ultra 5G. To bezkompromisowe urządzenie zaprojektowano, tak by dostarczało odpowiedniej wydajności niezależnie od okoliczności. Poczynając od nietuzinkowego wyświetlacza AMOLED 2X Infinity-O z adaptacyjnym odświeżaniem do 120 Hz i profesjonalnych aparatów, przez wydajny procesor i wsparcie dla sieci 5G[1], a kończąc na wszechstronnym rysiku S Pen – Galaxy Note20 Ultra 5G pozwala osiągnąć jeszcze więcej, zarówno w pracy, jak i po godzinach. Smartfon sprawdza się nie tylko w biznesowych zastosowaniach, ale również, dzięki subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate (usługa dodatkowo płatna), jako mobilna konsola do gier, oferująca dostęp do ponad 100 gier jakości konsolowej.
Kampania obejmuje działania digital, social media, PR oraz aktywację konsumencką. Za projekt odpowiadają agencje VMLY&R, dfusion communication oraz dom mediowy Starcom.
Źródło:
Samsung
Dodaj komentarz:
zaloguj się
x








- Dla klientów Plusa w Wielkiej Brytanii jak w domu
- Motorola moto e6 play w niższej cenie w Orange
- Bezpieczni w sieci – w każdym wieku (wideo)
- Wyprzedaż smartfonów na koniec roku w Orange
- Odbierz voucher 100 zł na telefony w abonamencie T-Mobile
- Samsung zapowiada swoją obecność podczas CES 2021 (wideo)
- Noworoczne postanowienia? Uporządkuj swoją politykę haseł i zrezygnuj z ich recyklingu

- Finałowy sezon Wikingów”od 30 grudnia w HISTORY Channel na PLAY NOW
- Poświąteczne wyprzedaże – jak kupować, żeby nie zbankrutować
- Dostawca chmury Scaleway udostępnia Block Storage w Polsce
- UKE monitoruje zmiany w roamingu w związku z Brexitem
- T-Mobile – wybierz swój smartfon lub smartwatch i aktywnie zacznij nowy rok
- Ransomware, malware i… luki bezpieczeństwa w zabawkach erotycznych
- Wyprzedaż smartfonów na koniec roku w Orange
