Dzisiaj Orange ruszyło z kampanią promującą drugie życie telefonów komórkowych i uruchomiono portal www.orange.pl/razemdlaplanety, gdzie możecie znaleźć praktyczne wskazówki, jak korzystać z technologii w sposób bardziej przyjazny środowisku. Poszukajcie w domu niepotrzebnych telefonów, zajrzyjcie głęboko do szuflad i przyjdźcie do salonów Orange. Zużyte, niedziałające telefony zostawcie w pojemniku – przekażemy je do recyklingu. Sprawne, starsze modele smartfonów odkupimy od Was.
Pierwsza wideo rozmowa z prezesem Orange
Dlaczego chcemy być zielonym operatorem? Co już zrobiliśmy i skąd pomysł na kampanię dowiecie się z rozmowy z naszym prezesem Julienem Ducarroz.
Telefon, który może żyć dłużej
Na koniec krótko o kampanii, która właśnie wystartowała. W telewizji i Internecie przez kilka tygodni będziecie widzieć film, który opowiada telefonie-zabawce, który najpierw cieszy, a potem przestaje być potrzebny. Pomysł powstał w agencji Publicis France, produkcją zajął się Orange Global, postprodukcją Orka i Lunapark, a Initiative Media zadbał o zakup mediów.
Telefon, który może żyć dłużej Na koniec krótko o kampanii, która właśnie wystartowała. W telewizji i Internecie przez kilka tygodni będziecie widzieć film, który opowiada telefonie-zabawce, który najpierw cieszy, a potem przestaje być potrzebny. Pomysł powstał w agencji Publicis France, produkcją zajął się Orange Global, postprodukcją Orka i Lunapark, a Initiative Media zadbał o zakup mediów.
Telefon, który może żyć dłużej Na koniec krótko o kampanii, która właśnie wystartowała. W telewizji i Internecie przez kilka tygodni będziecie widzieć film, który opowiada telefonie-zabawce, który najpierw cieszy, a potem przestaje być potrzebny. Pomysł powstał w agencji Publicis France, produkcją zajął się Orange Global, postprodukcją Orka i Lunapark, a Initiative Media zadbał o zakup mediów.
Źródło: blog Orange Polska https://biuroprasowe.orange.pl
Telefon, który może żyć dłużej Na koniec krótko o kampanii, która właśnie wystartowała. W telewizji i Internecie przez kilka tygodni będziecie widzieć film, który opowiada telefonie-zabawce, który najpierw cieszy, a potem przestaje być potrzebny. Pomysł powstał w agencji Publicis France, produkcją zajął się Orange Global, postprodukcją Orka i Lunapark, a Initiative Media zadbał o zakup mediów.
Źródło: blog Orange Polska https://biuroprasowe.orange.pl