piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Emirates wprowadziły automaty do samodzielnej odprawy na lotnisku

    Zobacz również

    Linie Emirates wprowadziły automaty do samodzielnej odprawy pasażerów i ich bagażu. Wszystko po to, by ułatwić korzystanie z Terminalu 3 na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju. Usługa jest teraz dostępna dla klientów podróżujących do wszystkich miejsc docelowych z wyjątkiem USA, Kanady, Chin, Indii i Hongkongu, ze względu na dodatkowe wymagania dla pasażerów udających się do tych miejsc docelowych.

    - Reklama -

    16 nowych samoobsługowych automatów do odprawy bagażu i 8 samoobsługowych kiosków to uzupełnienie stanowisk obsadzonych przez agentów odprawy Emirates. Dzięki takiemu rozwiązaniu będzie możliwe skrócenie czasu oczekiwania klientów w okresach wzmożonego ruchu, poprawi to jednocześnie jakość obsługi klientów w Dubaju. W najbliższych miesiącach planowane jest dodanie kolejnych maszyn samoobsługowych.

    W kioskach klienci mogą dokonać odprawy, otrzymać kartę pokładową, wybrać miejsce na pokładzie samolotu oraz zdać bagaż. Cały czas w pobliżu dostępni są pracownicy Emirates, którzy w razie czego udzielą potrzebnej pomocy. Punkty są w pełni samoobsługowe, dzięki czemu podróżni mogą szybko przejść przez lotnisko i dotrzeć bezpośrednio do punktu imigracyjnego. Automaty są regularnie czyszczone i dezynfekowane, klienci mogą skorzystać ze środków do dezynfekcji rąk.

    Nowa oferta jest częścią ciągłych inwestycji Emirates w produkty i usługi. Celem linii jest zapewnienie komfortowej podróży zarówno na lądzie, jak i na pokładzie samolotu. Rozwiązanie zostało opracowane w siedzibie Emirates we współpracy z Dubai Aviation Engineering Projects i Dubai Airports. Kioski do samodzielnej odprawy będą stale aktualizowane, aby w przyszłości oferować nowe funkcje, w tym obsługę bezdotykową, a także umożliwianie klientom samodzielnego dokonywania ponownych rezerwacji.

    Elastyczność i pewność: polityka rezerwacji Emirates daje klientom elastyczność oraz pewność planowania ich podróży. Podróżni, którzy kupią bilety na podróż zaplanowaną na 30 marca 2021 albo przed tą datą, mogą elastycznie wprowadzać zmiany w podróży. Klienci mogą zmienić datę wyjazdu, przedłużyć ważność biletu o 2 lata, zamienić bilet na voucher i wykorzystać go na zakupy związane z podróżą dla siebie, a także swojej rodziny i przyjaciół. Więcej informacji znajduje się tutaj.

    Testy PCR w kierunku COVID-19: klienci Emirates, którzy przed wylotem z Dubaju potrzebują certyfikatu testu PCR na COVID-19, mogą skorzystać ze specjalnej oferty American Hospital i jego klinik satelitarnych w Dubaju. Wystarczy okazać bilet lub kartę pokładową Emirates. Dostępne są również testy w domu lub w biurze, z wynikami dostępnymi w ciągu 48 godzin.

    Darmowe pokrycie kosztów związanych z zachorowaniem na COVID-19: klienci linii Emirates mogą spokojnie planować lot: w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych bez dodatkowych opłat ze strony pasażera. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 grudnia 2020 r. i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej.

    Zdrowie i bezpieczeństwo: Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom zarówno w trakcie lotu, jak i przed wejściem na pokład. Podróżującym rozdawane są bezpłatne zestawy higieniczne zawierające maski, rękawiczki, środki dezynfekujące i chusteczki antybakteryjne.

    ŹródłoEmirates
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...