czwartek, 28 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile z najlepszą siecią, czyli nowa odsłona kampanii Bez nonsensów (wideo)

    Zobacz również

    T-Mobile w ostatnich latach wielokrotnie podkreślał, jak ogromne znaczenie ma dla firmy jakość sieci i świadczonych przez nią usług. Najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej operatora przypomina o roli, którą szczególnie w obecnej sytuacji, odgrywa niezawodny Internet. Kampania, podobnie jak poprzednie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”.

    - Reklama -

    Tłem najnowszej historii stała się aktualna sytuacja związana ze stanem epidemicznym i ograniczeniami w kontaktach międzyludzkich.

    W najnowszym spocie widzimy młodą mamę, która dzwoni do swojego męża, niemogącego towarzyszyć jej w szpitalu, aby pokazać mu ich nowonarodzone dziecko. Niestety, wideorozmowa z każdą chwilą staje się coraz bardziej utrudniona z powodu słabego zasięgu sieci. Mężczyzna pędzi więc do szpitala. Mija po drodze wiele osób, które wykonują swoje obowiązki – prowadzą telekonferencje, spędzają czas wolny w parku, korzystając z Internetu. Kiedy nasz bohater dobiega już pod budynek szpitala, próbuje dodzwonić się do żony, ale bezskutecznie.

    Brak zasięgu to jeden z nonsensów, któremu T-Mobile stawia czoła, oferując swoim klientom najlepszą jakość usług. Właśnie z powodu wzrostu zapotrzebowania na usługi telekomunikacyjne w ciągu ostatniego roku operator zwiększył wydajność ponad 2500 stacji bazowych, aby umożliwiać klientom szybki i bezproblemowy kontakt z bliskimi.

    Potwierdzona jakość sieci
    Jakość sieci T-Mobile potwierdzają liczne niezależne badania ekspertów i testy konsumentów. Już po raz piąty z rzędu T-Mobile otrzymał certyfikat Best in Test wygrywając pod względem jakości połączeń głosowych oraz usług transmisji danych. Ponadto, operator od trzech lat (2017, 2018, 2019) konsekwentnie zajmuje pierwsze miejsce w niezależnych testach konsumenckich SpeedTest.pl w obu kategoriach Internetu mobilnego: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE. Z kolei w rankingu rocznym Internetu mobilnego RFBENCHMARK w 2019 roku T-Mobile zwyciężył w kategorii pobierania danych w obu technologiach (LTE i 3G).

    Kampanię, która prowadzona będzie w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży operatora, przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service

    OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury...