czwartek, 28 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Play kontynuuje współpracę z MediaCom

    Zobacz również

    Play zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów w 2020 roku. Postępowanie prowadzone było kilkuetapowo, wzięło w nim udział łącznie 5 agencji. Po uwzględnieniu wszystkich elementów z procedury przetargu, operator postanowił przedłużyć współpracę z domem mediowym MediaCom. Wybrana agencja zaprezentowała kompleksową ofertę najtrafniej odpowiadającą na wyzwania stojące w najbliższym czasie przed Play.

    - Reklama -

    MediaCom podczas przetargu wykazał się nie tylko najlepszą polityką
    kosztową, ale też potwierdził swoje umiejętności i kompetencje w
    zakresie badań wspierających strategię rozwoju spółki.

    Wszystkie
    agencje biorące udział w przetargu wykazały się absolutnym
    profesjonalizmem, przez co wybór zwycięzcy był niezwykle trudny,
    zwłaszcza w rundzie finałowej postępowania.

    Przetarg prowadzony był przy wsparciu dwóch doradców – Media Strategy i Double Check.

    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Sztuczna inteligencja, prawdziwe ryzyko. Jak cyberprzestępcy mogą oszukać AI?

    Użytkownicy ChatGPT generują nawet 100 mld słów dziennie . Tzw. duże modele językowe (large language model, LLM) bazujące na...