GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Jak ważna jest reputacja w świecie zdominowanym przez digital?

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2019-11-12 15:40 - czytano: 355 razy - dodaj komentarz
Jak ważna jest reputacja w świecie zdominowanym przez digital? Rusza pierwsze w Polsce badanie firm dotyczące zarządzania reputacją. Projekt prowadzony przez agencję OBTK swoim patronatem objęły PKPP Lewiatan i Uniwersytet Warszawski. Wezmą w nim udział dyrektorzy komunikacji i marketingu firm z 10 sektorów gospodarki.Badanie obejmie firmy m. in. z sektora finansów, energetyki, FMCG, transportu, czy farmacji. Zaproszeni do udziału dyrektorzy komunikacji odpowiedzą na pytania dotyczące działań związanych z budowaniem reputacji w
REKLAMA
kontekście poszczególnych kanałów komunikacji, najlepszych praktyk, ale również wyzwań związanych z zarządzaniem reputacją. Odpowiedzi posłużą do przygotowania raportu, którego celem będzie pokazanie, jaka jest przyszłość reputacji korporacyjnej i jak dobrze nią zarządzać w erze digital.

Reputacja ma kluczowe znaczenie
Reputacja korporacyjna ma kluczowe znaczenie dla powodzenia firmy - osiąganych wyników, lojalności klientów, zaangażowania pracowników czy odporności firmy w sytuacjach kryzysowych.

- Zarządzanie reputacją nabiera dziś jeszcze większego znaczenia niż zaledwie kilka lat temu.  Dzieje się tak z dwóch powodów. Po pierwsze zmienili się odbiorcy komunikacji - klienci, pracownicy, otoczenie biznesowe. Dziś oczekiwanie autentyczności, przejrzystości działania, tworzenia dodatkowej wartości jest znacznie większe. Do tego firmy prowadzą komunikację w wielu bardzo różnych kanałach, co w połączeniu z szybkością i liczbą przekazywanych informacji tworzy wiele nowych wyzwań. Chcemy o te wyzwania oraz najlepsze praktyki w zarządzaniu reputacją zapytać dyrektorów komunikacji w firmach działających w Polsce  – mówi Katarzyna Reck, liderka praktyki komunikacja korporacyjna w On Board Think Kong.

Do udziału w badaniu  zostali zaproszeni dyrektorzy komunikacji i marketingu odpowiedzialni za obszar komunikacji korporacyjnej. Projekt realizowany przy wsparciu merytorycznym Konfederacji Pracodawców Lewiatan oraz Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW ma pokazać, jakie wyzwania stoją przed firmami w kontekście budowania własnej reputacji, które kanały komunikacji są najbardziej efektywne i co odegra kluczową rolę w zarządzaniu reputacją korporacyjną w najbliższych latach.

- Żyjemy w czasach, gdzie następuje pewna zmiana jakościowa postrzegania biznesu, który musi uwzględnić w swojej komunikacji nową generację użytkowników. W świecie podłączonym do mediów społecznościowych firmy muszą być transparentne i otwarte na dialog, bo o wizerunkowy kryzys łatwiej niż kiedykolwiek. A posiadanie dobrej opinii po prostu się opłaca – mówi Kuba Giedrojć, dyrektora departamentu komunikacji Konfederacji Lewiatan.

- Z dzisiejszej perspektywy kwestia dostrzegania i dbania o reputację staje się coraz ważniejsza. Szczególnie właśnie w czasach zmediatyzowanej rzeczywistości, gdzie jednym tweetem można obalić rząd lub wprowadzić chaos na rynku. To bardzo ciekawe zagadnienie, które zyskuje dziś bardzo na znaczeniu - mówi dr Łukasz Przybysz z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.
Źródło: On Board Think Kong
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: