piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    PLAY i NETFLIX na jednym rachunku

    Zobacz również

    Długoterminowe partnerstwo największego w Polsce operatora sieci komórkowej, Play oraz światowego lidera wśród serwisów streamingowych firmy Netflix, wchodzi na kolejny poziom. Już teraz na platformie dostępna jest nowa opcja płatności, dzięki której klienci Play zakładający konto na stronie Netflix.pl, będą mogli połączyć rachunek za telefon z rachunkiem za subskrypcję Netflix. Play jest pierwszym operatorem w Polsce, który oferuje swoim klientom tak zaawansowaną integrację

    - Reklama -

    swoich usług z kontem Netflix. Dzięki bliskiej współpracy obu firm, abonenci Play podczas zakładania konta bezpośrednio na stronie Netflix.pl, będą mogli wybrać rachunek operatora jako metodę płatności za subskrypcję. Klient wybierając płatność z Play, połączy swoje rachunki, dzięki czemu obciążenie za subskrypcję w serwisie Netflix będzie przesłane do Play i pojawi się na rachunku za usługi operatora. Klient w dowolnym momencie może zmienić formę płatności na inną lub wyłączyć usługę.

    Play rozpoczął współpracę z Netflix już pod koniec 2018, klienci operatora po raz pierwszy otrzymali możliwość połączenia rachunków i opłatę za subskrypcję Netflix na rachunku Play, dzięki opcji „Płacę z Play” w aplikacji Play24 i na 24.play.pl. Jednocześnie uruchomiono specjalną promocję, dzięki której abonenci mogli zyskać półroczny dostęp do Netflix w prezencie. Kolejnym etapem partnerstwa było wprowadzenie do oferty Play urządzenia TV BOX z dostępem do aplikacji Netflix. Dodano także dedykowany platformie przycisk na pilocie, dzięki czemu uruchomienie aplikacji i korzystanie z jej bogatej oferty filmów i seriali było jeszcze prostsze i przyjemniejsze. W tym przypadku klienci Play również mogli od razu cieszyć się integracją rachunków.

    Teraz opcja wspólnych płatności pojawi się także na platformie Netflix. Warunkiem skorzystania z nowej formy rozliczenia jest posiadanie w Play oferty abonamentowej. Warto pamiętać, że włączana blokada zakupów mobilnych uniemożliwia korzystanie z tego rozwiązania.

    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...