GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Nowa odsłona Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Enei

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2019-04-23 14:44 - czytano: 206 razy - dodaj komentarz
Nowa odsłona Elektronicznego Biura Obsługi Klienta EneiSpecjalnie dla swoich Klientów Enea przygotowała nową odsłonę Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK). Klienci mogą już korzystać ze zmodernizowanej aplikacji, która jest bardziej przyjazna dla użytkowników i prostsza w obsłudze. Oprócz znanych już w eBOK-u funkcjonalności, Enea przygotowała także kilka nowości, które sprawią, że korzystanie z platformy będzie jeszcze łatwiejsze i bardziej intuicyjne.
REKLAMA
Zmodernizowane Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to nie tylko nowa szata graficzna i interfejs bardziej przyjazny dla użytkownika, platforma została także dostosowana do urządzeń mobilnych.

Wszystkie dotychczasowe konta Klientów Enei zostały przypisane, zgodnie z rodzajem posiadanej umowy. Klienci Enei, którzy posiadają umowę kompleksową lub tylko sprzedażową będą korzystać więc z platformy www.ebok.enea.pl.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta daje Klientom możliwość łatwego i szybkiego kontaktu z Eneą.  Platforma jest przeznaczona zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm. Klienci za pomocą eBOK-a mogą m.in.: sprawdzać bieżące faktury, historię płatności, salda i terminy płatności, a także opłacać faktury, zakupić kody do liczników przedpłatowych oraz składać zapytania w każdej sprawie dotyczącej umowy z Eneą.

– eBOK to najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Enei bez wychodzenia z domu, dostępny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Nowa wersja platformy to jeszcze więcej udogodnień. Nasi Klienci sami będą mogli ustawić sposób powiadamiania ich o wystawionej fakturze, ułatwiony będzie także sposób płatności, a sama platforma będzie także dostępna w języku angielskim – powiedział Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych.

W trosce o Klientów Enea ułatwiła proces rejestracji w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Konieczny do tej pory numer faktury został zastąpiony numerem  kontrahenta, co powoduje, że konto można już założyć na etapie podpisania umowy, a nie dopiero po otrzymaniu pierwszej faktury. Ułatwiona została także opcja logowania do platformy eBOK. Użytkownik będzie mógł samodzielnie zmienić adres do logowania i nie będzie musiał w tej sytuacji kontaktować się z infolinią Enei w celu dokonania zmiany. W nowym eBOK-u Klienci będą mieli także możliwość łatwego przejścia do Strefy Zakupów, w której mogą znaleźć setki produktów w atrakcyjnych cenach.

Dzięki platformie eBOK Klient w każdej chwili może łatwo przejść na elektroniczną fakturę. Jest ona bezpieczna, ekonomiczna i ekologiczna. Nie trzeba jej osobno przechowywać w wersji papierowej, co wiąże się z dużą oszczędnością miejsca, bo dla każdego Klienta jego e-faktury dostępne są w eBOK-u. Oznacza to, że dostęp do e-faktury jest łatwy, szybki i nieograniczony. Poza tym droga elektroniczna jest pokonywana przez dokument szybciej, niż droga tradycyjna, czyli pocztowa.

Korzystanie z nowego eBOK-a to wygoda i oszczędność czasu.
Źródło: Enea
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Znajdź nas na Facebook'u
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: