czwartek, 18 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Plantronics i Polycom połączyły siły pod nazwą Poly

    Zobacz również

    Plantronics po przejęciu w 2018 roku Polycom, ogłosił rebranding marki – połączone firmy przekształciły się w Poly. Ich cel pozostaje ten sam – oferować najwyższej jakości rozwiązania w dziedzinie komunikacji i współpracy. Wykorzystując bogate doświadczenie i kompetencje obu przedsiębiorstw, Poly będzie dostarczać najwyższej klasy urządzenia końcowe w zakresie konferencji głosowych, wideokonferencji, telepresence, a ponadto system Habitat Soundscaping oraz szereg rozwiązań

    - Reklama -

    software’owych i usług wsparcia.

    Nowa marka reprezentuje różne elementy naszych dotychczasowych dokonań, które teraz łączymy ze sobą. Na rynku nie ma firmy o równie bogatej ofercie urządzeń i usług komunikacyjnych dla różnych platform, a prawdziwa wartość polega na tym, że ich połączenie umożliwia ludziom znacznie bardziej efektywną pracę – powiedziała Amy Barzdukas, dyrektor ds. marketingu Poly.

    W portfolio firmy Poly znajdziemy m.in. pełną gamę zestawów słuchawkowych, telefonów biurkowych i konferencyjnych, a także szereg rozwiązań przeznaczonych do współpracy wideo. Tym samym Partnerzy będą mieli dostęp do najbardziej wszechstronnych produktów z dziedziny komunikacji zintegrowanej, które odpowiadają na różne potrzeby klientów końcowych.

    ŹródłoPoly
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG oferuje niezwykłe doświadczenie stylu życia we współpracy z Moooi na Milan Design Week

    LG Electronics, we współpracy z holenderską marką lifestyle’ową premium Moooi, prezentuje wystawę „A Life Extraordinary” na Milan Design Week...