środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    UPC Polska przyśpiesza wzrost w 2018 roku

    Zobacz również

    Wprowadzenie prędkości gigabitowej i program przyśpieszania internetu dla klientów, bogatsza oferta telewizji cyfrowej ze sportowymi kanałami premium oraz poprawa wskaźników jakości obsługi i satysfakcji z oferty, przyczyniły się do zwiększenia liczby klientów o 12 900 oraz usług cyfrowych (RGU) o 70 500 w 2018 roku. UPC Polska zostało najbardziej polecanym operatorem przez klientów.

    - Reklama -

    Najważniejsze wydarzenia 2018 roku:

    • Wzrost w najważniejszych obszarach biznesowych, w tym liczby cyfrowych subskrypcji o 70 500 do 3 052 700, z czego blisko 43 tys. w samym czwartym kwartale
    • Wprowadzenie prędkości 1 Gb/s i nowego portfolio szybszych prędkości internetowych  wraz z kontynuacją unikatowego programu przyśpieszania internetu, którym w 2018 roku UPC Polska objęło 450 000 klientów
    • Wzmocnienie oferty telewizyjnej rozrywki z nowymi sportowymi kanałami Polsat Sport Premium oraz nową funkcją Horizon Go dostępu do treści offline
    • Najbardziej rekomendowany operator na rynku w 2018 roku, według niezależnego badania przeprowadzonego przez GemSeek Consulting w metodologii NPS
    • Kolejne inwestycje w rozwój sieci opartej na światłowodach, zwiększając jej zasięg o kolejne prawie 110 000 nowych gospodarstw domowych, do łącznie blisko 3,5 miliona

    W 2018 roku UPC potwierdziło pozycję lidera pod względem jakości oferty internetowej i telewizji cyfrowej, co wraz z najlepszą obsługą przełożyło się na tytuł najbardziej rekomendowanego operatora przez klientów. Dzięki jeszcze lepszej ofercie i jakości, zwiększyliśmy liczbę nowych klientów oraz cyfrowych subskrypcji, mocno przyśpieszając wzrost w ostatnim kwartale roku. W 2019 roku będziemy dalej rozwijać ofertę, aby zaoferować klientom więcej i wzmocnić naszą pozycję lidera pod względem konkurencyjności i oferowanej na rynku jakości.Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.

    Na koniec 2018 roku 1,447,800 klientów UPC Polska korzystało z 3 052 700 usług:
    W 2018 roku, dzięki długoletnim inwestycjom w rozwój sieci opartej na światłowodach, oferty telewizji i cyfrowych usług oraz jakości obsługi, UPC Polska zostało najbardziej rekomendowanym przez klientów operatorem w niezależnym badaniu firmy GemSeek. Przełożyło się to na przyśpieszenie wzrostu i pozyskanie nowych klientów.

    Najlepszy internet na rynku

    W 2018 roku UPC wprowadziło nowe portfolio prędkości internetowych: 150Mb/s, 300Mb/s, 500Mb/s oraz przełomową 1Gb/s oraz kontynuowało program podnoszenia prędkości internetu klientom. W rezultacie, zdecydowana większość klientów UPC korzysta już z dostępu do prędkości co najmniej 100Mb/s, a średnia prędkość z jakiej korzystają wszyscy użytkownicy wzrosła do 188Mb/s.

    Obok rozwoju sieci gigabitowej, UPC inwestowało także w innowacje podnoszące jakość usługi internetowej takie jak WiFi i Internet Boosters oraz nowy Giga Connect Box. Na koniec roku łączna liczba użytkowników Connect Boxa przekroczyła 600 000, co stanowi wzrost o 60% w stosunku do poprzedniego roku. Wpłynęło to na wzrost liczby użytkowników internetu o 21 700 w IV kwartale, oraz o 35 500 w ciągu całego ubiegłego roku, do poziomu 1 175 200 subskrypcji.

    Wzbogacona oferta telewizyjnej rozrywki

    W 2018 roku UPC wzmocniło ofertę telewizji cyfrowej, wprowadzając kanały Polsat Sport Premium oraz 10 nowych w jakości HD. Na koniec roku nasza oferta telewizyjna obejmowała 191 kanałów, w tym 134 HD. Oprócz tego, poszerzyliśmy liczbę funkcji aplikacji Horizon Go, dodając możliwość dostępu do treści w trybie offline, zapewniając tym samym naszym klientom lepszy dostęp do rozrywki w samolocie, metrze lub podczas wakacji w miejscu z ograniczonym dostępem do internetu. Na koniec roku liczba użytkowników Horizon Go wzrosła do 93 tysięcy.

    Jednocześnie, liczba klientów aktywnie korzystających z Replay TV, pozwalającego na oglądanie ulubionych programów do 7 dni wstecz, przekroczyła 280 000, a użytkowników platformy Horizon wzrosła o 33% rok do roku i przekroczyła liczbę 643 000. Stanowią oni 62% całej bazy klientów telewizji cyfrowej.

    Lepszy wzrost B2B

    Przez cały rok UPC zapewniało najlepszą jakość klientom B2B. Udoskonaliliśmy naszą ofertę internetową dzięki wprowadzeniu prędkości 1 Gb/s oraz nowego portfolio prędkości, a także dodatkowych usług, takich jak unikatowy Internet Backup czy Wirtualna Centrala Multisite. Innowacje w zakresie produktów i usług oraz najlepsza w swojej klasie obsługa pomogły rozwinąć się naszym klientom biznesowym i doprowadziły do dwucyfrowego wzrostu w obszarze B2B w 2018 roku.

    Dalsze inwestycje w gigabitową sieć
    W 2018 roku UPC poszerzyło zasięg swojej światłowodowej sieci, zwiększając jej zasięg o kolejne prawie 110 000 nowych gospodarstw domowych, do łącznie blisko 3,5 miliona, zapewniając jednocześnie nowym klientom dostęp do opartej na światłowodach sieci UPC, a także wspierając rozwój gospodarki cyfrowej i konkurencyjności polskiej gospodarki.

    ŹródłoUPC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...