wtorek, 19 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Rusza doroczna wyprzedaż urządzeń w T-Mobile (wideo)

    Zobacz również

    Od jutra, 28 grudnia, rusza w T‑Mobile noworoczna Hot Wyprzedaż urządzeń: smartfony, tablety i laptopy. Wśród propozycji znajdują się np.: Huawei Mate 20 lite w cenie niższej o 400 zł, Samsung Galaxy A6+, w cenie niższej o 300 zł, czy laptop Lenovo Yoga 520-14 z mobilnym routerem WiFi LTE w cenie niższej o blisko 500 zł, oraz Huawei P20 w cenie na start niższej o 500 zł w ofercie dla firm.

    - Reklama -

    Koniec roku to zwykle czas, w którym przygotowujemy noworoczne postanowienia, uwalniamy się od starych i niepotrzebnych przyzwyczajeń, by nowy rok rozpocząć z czystą kartą. To zatem dobra okazja, by pomyśleć o wymianie być może już zużytego sprzętu elektronicznego. A okazja do tego jest nie lada, ponieważ, jak zwykle o tej porze roku, T‑Mobile przygotował dla klientów świąteczno – noworoczne przeceny na wiele popularnych urządzeń.

    Klienci rynku prywatnego mogą wybierać spośród kilkunastu smartfonów, przecenionych nawet o blisko 900 zł. Bazą ofertową jest T‑Mobile – Bez Limitu, obejmująca nielimitowane połączenia głosowe, oraz wiadomości SMS i MMS oraz Internet bez limitu danych.

    Umowy zawierane są na 24 miesiące, z oferty mogą skorzystać nowi i przedłużający umowę klienci.

    Także dla w ofercie MIX przygotowane zostały dwie propozycje:

    • Huawei Y5 2018 za 1 zł w MIX 30 (przecena ze 199 zł)
    • Huawei Y6 2018 za 1 zł w MIX 40 (przecena ze 199 zł)

    W ofercie z Internetem zostały przygotowane 4 propozycje:

    • Laptop Lenovo Yoga 520-14 i mobilny router WiFi LTE (Alcatel Link Zone) – zestaw za 1 zł(z 499 zł) w abonamencie miesięcznym w wysokości 159,99 zł/mies. i ofercie obejmującej Internet bez limitu w LTE i 100 GB w pozostałych technologiach. Umowa podpisywana jest na 24 miesiące, cena urządzenia rozłożona jest na 36 rat.
    • Laptop gamingowy ASUS ROG Strix GL503VD w zestawie z gamingową myszą i stacjonarnym routerem WiFi CA LTE dostępny będzie za 99 (poprzednio 449 zł) w abonamencie w wysokości 209,99 zł/mies. w ofercie obejmującej Internet bez limitu w LTE i 100 GB w pozostałych technologiach. Umowa podpisywana jest na 24 miesiące, cena urządzenia rozłożona jest na 36 rat.
    • Lenovo TAB 4 10 – tablet za 9 zł (wcześniej 49 zł) w ofercie z limitem 50GB i abonamencie w wysokości 59,99 zł/mies. (umowa na 24 mies.) lub za 39 zł (wcześniej 149 zł) w ofercie z limitem 30GB i abonamencie 39,99 zł/mies. (Umowa podpisywana jest na 24 miesiące, cena urządzenia rozłożona jest na 36 rat.)
    • Samsung Galaxy TAB S3 – który przeceniony został w każdej taryfie, nawet o 800 zł. Szczególnie wart polecenia jest tu zestaw za 1 zł w abonamencie 159,99 zł/mies. i ofercie obejmującej Internet bez limitu w LTE i 100 GB w pozostałych technologiach. Umowa podpisywana jest na 24 miesiące, cena urządzenia rozłożona jest na 36 rat.

    Specjalna oferta została przygotowana także dla klientów biznesowych. W jej ramach cena na start smartfonu Huawei P20 64 GB jest niższa aż o 500 zł z VAT (przecena z 599 zł do 99 zł z VAT).

    Do telefonu w promocyjnej cenie można dobrać dowolną ofertę MagentaBIZNES np. nielimitowany Internet dla wszystkich w firmie, a ponadto rozmowy, SMSy i MMSy i dodatkowo 100 minut do UE już za 60 zł netto/miesięcznie. Klienci mogą też wybrać ofertę za 40 zł netto/miesięcznie z pakietem Internetu 10 GB i dodatkowymi 30 GB przez pierwsze trzy miesiące.

    Ofertę wyprzedażową T‑Mobile będzie promował w szerokiej kampanii reklamowej Hot Wyprzedaż, która ruszy także jutro, 28 grudnia. Przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne prezentujące główne zalety promowanych smartfonów.

    Jak zwykle filmy reklamowe prezentujemy przedpremierowo poniżej:

    Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach TV, radiu, na nośnikach OOH (citylightach) i internecie.

    Przygotował ją Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją FCBBridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w Internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Poznaj mSilnię! Rusza pierwsza edycja nowego programu grantowego Fundacji mBanku

    mSilnia to nowy program grantowy dla uczniów szkół podstawowych. Jego głównym celem jest rozwijanie myślenia matematycznego. mSilnia promuje także...